• 01.09.11, 10:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Süvasadam seisab tühjalt

Keskkonnamõju hindamine ja uurimine Saaremaa süvasadamas Küdema lahes takistab äritegevuse käivitamist ja sestap on 200 miljonit krooni maksma läinud sadamaprojekti nimetatud ka surnult sündinuks.
Roomassaare sadam peab ainsa töötava kaubasadamana tulema toime kogu Saare maakonna kaubaveoga. Sadama direktori Renno Tammlehe hinnangul saavad nad hästi hakkama ning jõuaksid teenindada rohkemgi.
“Loomulikult tahaks AS Tallinna Sadamale kuuluv Saaremaa sadam kaupa vedada,” ütleb Tammleht ja lisas, et Küdema sadama töösse minek pärsiks väikesadamatesse tehtud investeeringuid ning vähendaks ka Roomassaare tulu.
Teatavasti kujutab sadamategevus Küdema lahes ohtu linnustikule.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 

Seotud lood

Uudised
  • 01.09.11, 16:20
Kaljurand: esimesed kaubalaevad tulevad ehk järgmisel sügisel
Tallinna Sadam on algatanud Saaremaa süvasadamas detailplaneeringu ning sinna juurde viiakse läbi keskkonnamõjude hindamist, et sadam saaks hakata tööle ka kaubasadamana. Tallinna Sadama juhatuse liige Ain Kaljurand  ütles Logistikauudistele, et kaubasadama avamiseks on neil olemas mitu konkreetset projekti ning kui kõik hästi sujub, võivad esimesed kaubalaevad tõenäoliselt süvasadamat külastada juba tuleva aasta sügisel.
Uudised
  • 01.09.11, 12:20
Padar: Süvasadam ei too Saaremaale suurt rahahunnikut
Europarlamendi liige Ivari Padar võrdles Saaremaa püsiühendust mandriga Saaremaa süvasadamaga ning nentis, et mis sest, et  viimases käib ainult kolm laeva hooajal, oluline on, et süvasadam on olemas.
Uudised
  • 17.10.11, 09:59
Saaremaa süvasadama laiendus sai rohelise tule
Tallinna Sadama plaan laiendada Mustjala vallas asuva süvasadama kasutusala ka kaubalaevade teenindamiseks tundub teoks saavat.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele