Tallinna Sadama plaan laiendada Mustjala vallas asuva süvasadama kasutusala ka kaubalaevade teenindamiseks tundub teoks saavat.
Keskkonnaamet kiitis heaks “Saaremaa Sadama detailplaneeringuga kavandatava tegevuse keskkonnamõju strateegilise hindamise programmi”, kirjutab Saarte Hääl.
Veel augustis ei olnud OÜ K. Enno Arhitektuuribüroos valminud programm keskkonnaameti hinnangul piisavalt korrektselt vormistatud ja amet palus seda täiendada.
KSH-programm on vajalik, et Mustjala vald saaks edasi menetleda sadama detailplaneeringut, mille eesmärk on ehitusõiguse määramine süvasadama alale tööstus- ja laohoonete ehitamiseks. Samuti teede ja kommunikatsioonide rajamiseks, mis võimaldaks sadamas sega- ja puistekauba käitlemist ning lisaks reisilaevadele ka kaubalaevade teenindamist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Ninase külas asuva Saaremaa sadama detailplaneeringu strateegilise keskkonnamõju hindamise (KSH) avalikustamise ja avaliku arutelu info ning programmi eelnõu on seisukohavõtuks ametiasutustele ja ühendustele laiali saadetud.
Keskkonnamõju hindamine ja uurimine Saaremaa süvasadamas Küdema lahes takistab äritegevuse käivitamist ja sestap on 200 miljonit krooni maksma läinud sadamaprojekti nimetatud ka surnult sündinuks.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.