Ninase külas asuva Saaremaa sadama detailplaneeringu strateegilise keskkonnamõju hindamise (KSH) avalikustamise ja avaliku arutelu info ning programmi eelnõu on seisukohavõtuks ametiasutustele ja ühendustele laiali saadetud.
Seisukohti Saaremaa sadama kaubasadamaks muutmise kohta oodatakse keskkonnaameti Hiiu-Lääne-Saare regioonilt, Saare maavalitsuselt, keskkonnaministeeriumilt, Eestimaa Looduse Fondilt, keskkonnainspektsiooni Lääne regioonilt, Eesti Keskkonnaühenduste Kojalt, Eesti Ornitoloogia Ühingult, majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumilt ja sotsiaalministeeriumilt, kirjutas Saarte Hääl.
AS Tallinna Sadam nendib laialisaadetud programmis, et sadama senine tegevus pelgalt reisisadamana ei ole täitnud majanduslikke ootusi, seetõttu tuleb Saaremaa sadam muuta reisi- ja kaubasadamaks. Lisaks on sadama avamine kaubasadamana arendaja sõnul vältimatu, kui soovitakse luua tingimusi Saaremaal uute tööpaikade loomiseks ja kohaliku tootmise arendamiseks. Kaubasadamana kasutamise tulemusena väheneb Tallinna Sadama kinnitusel ka rasketranspordi osakaal Kuressaare linna ümbruses.
Seotud lood
Tallinna Sadama plaan laiendada Mustjala vallas asuva süvasadama kasutusala ka kaubalaevade teenindamiseks tundub teoks saavat.
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.