18. septembrini kestev kampaania hõlmab välireklaami, reklaamlõike raadios ja televisioonis ning bännerreklaami veebis, see maksab 143 000 eurot, teatas ERR. Teavituskampaania läbiviimiseks sõlmis KredEx lepingu reklaamiagentuuriga Tank Grupp.
Senist huvi elektriautode vastu tuleb pidada leigeks, sest KredExile on tänase päeva seisuga laekunud üheksa avaldust toetuse saamiseks, mille maksimaalne suurus on 18 000 eurot.
"Elektriautode ostutoetus annab kõigile Eesti inimestele väga hea võimaluse osaleda tulevikku suunatud ja elukeskkonda säästvas projektis. Juba praegu on Eesti turul saadaval mitmeid erinevaid elektriautode mudeleid ning mudelite valik kasvab kindlasti juba lähema aasta jooksul," ütles KredExi eluasemedivisjoni juht Mirja Adler.
Toetus on juba eraldatud kahele taotlejale, toetust saab taotleda 30. novembrini 2012 või kuni vahendite lõppemiseni, rääkis KredExi energiasäästu projektijuhi Heikki Parve.
Elektriautode toetust ja teavituskampaania läbiviimist finantseeritakse riigi ja Mitsubishi vahel sõlmitud lepingu alusel CO2 kvoodi müügist saadud vahenditest. Riik soetab sama tehingu raames elektriautode kiirlaadimisvõrgustiku ja saab Mitsubishilt 507 elektriautot, mis antakse sotsiaaltöötajatele.