• 17.08.11, 17:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevõtja: elektriautode kampaania peab jõudma õigete katsejänesteni

Ega see rahanumber üleliia suur ka pole, sest sellised teavituskampaaniad vajavad ressursse ja piisavat meediaväljundit, vastas reklaamiagentuuri OÜ Kontuur LB juhatuse liige Ants Lusti päevaküsimusele.
Äripäev küsis täna, kas on õigustatud kulutada üle kahe miljoni krooni kallite elektriautode reklaamimiseks, mida keegi ei taha. Päevaküsimuse ajendiks on uudis, et äratamaks inimestes huvi elektriautode vastu on KredEx alustanud teavituskampaaniat, mille maksumus on 143 000 eurot.
„Kampaania ülesanne on uue turu loomine ehk nõudluse tekitamine,“ arutles Lusti. „Et nõudlus tekiks, tuleb temaatikale tähelepanu pöörata ja serveerida uut lahendust sellise nurga alt, et see oleks atraktiivne.“
Lusti hinnangul on kõige olulisem see, kuidas kampaania läbiviijad eelarve raames jõuaksid nendeni, kes võiksid elektriauto omamisest üldse huvitatud olla. „Kontrollküsimus on see, kuidas jõutakse innovaatiliste ja keskkonnasäästlikku mõtteviisi aktsepteerivate inimesteni, kellele võiks see asi üldse korda minna. Et kuidas jõuda nende inimesteni, kellel on eeldused ja potentsiaalne tahe katsejänese rollis olla,“ rõhutas Lusti. „Ma arvan, et see inimeste hulk, kes täna Eestis võiksid elektriauto kasuks otsustada, ei ole üleliia suur.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lusti ütles, et kuna elektriautode teema on nii ehk naa avalikkuses üles tõusnud, siis ei pruugi see nõuda väga suurt massikampaaniat. „Ma hoiaks täna seal hoopis raha kokku,“ rääkis Lusti. „Ma mitte ei üritaks esimese hooga võimalikult palju proovijaid saada. Pigem oleks positiivse referentsi loomine esmajoones oluline. Ja selle referentsi pealt ehitaks kampaania järgmise laine, kui see oleks ajaliselt võimalik. Sest meil oleks täna vaja esmaseid katsetajaid, kelle positiivne hinnang hakkab hiljem seda turgu draivima.“
Lusti lisas, et uudsete lahendustega on alati see teema, et kui kiirustamise tulemusena tuleb mingi tagasilöök, siis hiljem on seda korvata palju kallim, kui alguses seda asja õigesti teha.

Seotud lood

Uudised
  • 19.08.11, 12:58
Omavalitsused ei kiirusta elektriautosid taotlema
Sotsiaalministeeriumile on esimese viie päevaga omavalitsustest tulnud 26 taotlust sotsiaaltöötajatele mõeldud Mitsubishi elektriautode kasutamiseks.
Uudised
  • 16.08.11, 15:14
KredEx alustas elektriautode reklaamimist
KredEx alustas eelmise nädala lõpus reklaamikampaaniaga, et tekitada eestlastes huvi elektriautode vastu.
Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!

Hetkel kuum

Gunvor Groupi terminal Rotterdamis, millele pakub logistikateenuseid Eestis tegutsev ning siinses veondus- ja laondussektori parimat palka maksev AS Gunvor Services.
TOP
  • 14.10.25, 15:57
Palga TOP: veondus- ja laondussektori esikolmikus palk üle 6000 euro
BLS avas oma logistikakeskuse laienduse Harjumaal 2022. aastal ja investeeris sellesse 6,5 miljonit eurot.
Uudised
  • 09.10.25, 12:13
Järjekordne BLSi juhatuse liige lahkus ametist
BLS on kümme aastat järjest kahjumit saanud
Girteka transpordibaas Sadys Poznańi lähedal on üks ettevõtte suurimaid ja kaasaegsemaid rajatisi, mida plaanitakse jõuliselt veelgi arendada.
Uudised
  • 08.10.25, 17:09
Girteka vallutab Poolat: eesmärk viiekordistada ekspedeerimisäri ning soetada kuni 8000 sõidukit
Elektriveokite kasutuselevõtt peab toimuma tavapärastes konkurentsitingimustes, mitte kohustuste ja trahvide saatel, leiavad organisatsioonid oma ühisavalduses.
Uudised
  • 14.10.25, 13:32
Logistikasektor protestib nullheitega veokite ostukohustuse vastu: keegi ei osta veokit, mis viib pankrotti:
Shanghai sadam.
Uudised
  • 13.10.25, 13:27
Hiina vastas USAle: mitmed laevad pöördusid nädalavahetusel tagasi
Sadamatasud kasvavad ka USA börsil noteeritud mitteameerika päritolu laevandusfirmadele
Laev antakse uuele omanikule üle oktoobris.
Uudised
  • 14.10.25, 11:30
Tallink müüs kaubalaeva Sailor oma konkurendile
Kriisilogistika päeval juttu juhtinud Autoettevõtete Liidu tegevjuhi Kersten Kattai sõnul sai ta küll paljudele küsimustele vastused, kuid mitte päris kõikidele. Mis tähendab, et samalaadne üritus tuleks muuta traditsiooniks.
Uudised
  • 13.10.25, 11:51
Galerii: “Kriisilogistika päev 2025
Olulisim küsimus: miks pole logistikaettevõtted ETO nimekirjas?
Aasta logistikateo finalistid eelmisel logistika aastakonverentsi. Toona tuli võitjaks Eesti Post om Kaunase logistikakeskusega.
Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele