Väinu Rozental • 17. august 2011
Jaga lugu:

Reinaas: inimene peab teadma, mis loom see elektriauto on

Raha kulutamine elektriautode teavituskampaaniale on igati mõistlik ja otstarbekas, vastas OÜ Zavod BBDO juhatuse liige ja loovjuht Marek Reinaas päevaküsimusele.

Äripäev küsis täna, kas on õigustatud kulutada üle kahe miljoni krooni kallite elektriautode reklaamimiseks, mida keegi ei taha. Päevaküsimuse ajendiks on uudis, et äratamaks inimestes huvi elektriautode vastu on KredEx alustanud teavituskampaaniat, mille maksumus on 143 000 eurot.

„Küsimus on selles, et inimesed ei oska hetkel elektriautot tahta, sest nad ei tea selle kohta piisavalt,“ õigustas Reinaas teavituskampaania vajalikkust. „Inimesed ei tea näiteks seda, kui vähe selline auto reaalselt keskkonda saastab või kas elektriautoga ka talvel saab sõita. Neid küsimusi on palju, mida inimesed elektriauto kohta teada tahaksid.“

Reinaasi hinnangul on elektriautode teavituskampaaniale eraldatud summa ühest küljest küll suur, aga teisest küljest on ka infot, mida on vaja teavitada, palju. „Leian, et raha eraldamine kampaaniale on otstarbekas,“ lausus ta. „Tarbijale antakse teada, mis loom see elektriauto üldse on.“

Reinaas lisas, et ta on antud kampaaniaga natuke rohkem kursis, sest ka nende firma osales konkursil, ent jäi teiseks. KredEx sõlmis elektriautode teavituskampaania läbiviimiseks lepingu reklaamiagentuuriga Tank Grupp.

Reklaamiekspert Olav Osolin ütles, et kui kampaania annab reklaamiagentuuridele tööd, siis on tegu hea ettevõtmisega. Ta lisas, et ta pole pädev antud teemal enamat kommenteerima.

Jaga lugu:
Seotud lood
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee