Tegelikult on SmartPOSTi müük isegi veel ilusam lugu, kui ta praegu pealtnäha paistab, kommenteeris Äripäevale Eesti Arengufondi nõukogu esimees Raivo Vare pakiautomaatide võrgu müüki soomlastele.
„Teadupärast müüdi Itellale kaubamärk ja tegevus Läänemere piirkonnas, aga tehnoloogia on jäänud ettevõttele edasiseks müügiks ju alles,“ selgitas Vare. „Cleveron saab edasi tegutseda ja oma tehnoloogiat müüa igale poole üle maailma, ainult mitte Läänemere regioonis, kus selleks on õigus Itellal.“
OÜ Cleveron müüs mullu suvel Eestis edukalt käivitatud SmartPOSTi pakiautomaatide võrgu, millesse arengufond investeeris 13,4 miljonit krooni. Ettevõte oli pilootprojektiga oma eesmärgi täitnud ning võrk müüdi Soome ettevõttele Itella Corporation, kirjutab ettevõtte majandusaasta aruandes. Kuna müügiga läks kaasa ka senine kaubamärk SmartPOST, siis muutis ettevõte oma ärinime Cleveron OÜks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga kasvasid SmartPOST-i pakimahud selle aasta esimese kolme kuuga 97%.
Arengufondi esimene investeering müüdi maha korraliku kasumiga, paar aastat kahjumit teeninud SmartPOSTi müügi pealt teeniti ligikaudu 22,3 miljonit krooni kasumit.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.