SmartPOST soovib veel sel aastal saavutada 35%-lise turuosa eraisikute pakiturust.
SmartPOST-i tegevjuhi Risto Eelmaa sõnul on ettevõte esimese kvartali tulemustega väga rahul. „Kõik märgid näitavad, et pakimahud kasvavad ka järgnevatel kuudel. Usun, et täidame aasta alguses seatud eesmärgi ning veel selle aasta lõpuks saavutab SmartPOST juba 35%-lise turuosa eraisikute postipakiturust. Kuna eraisikute pakimaht oluliselt sel aastal ei kasva, siis saab SmartPOST kasvada vaid konkurentide arvelt. Seega jätkab SmartPOST turu soodsaima pakiteenuse pakkumist ning aktiivseid kampaaniaid esmakasutajate leidmiseks,“ lausus Risto Eelmaa.
„Lisaks pidevalt kasvavale esma- ja korduvkasutajate hulgale on pakimahtude suurenemise taga ka SmartPOST-i koostöö e-kaupmeestega. Oleme logistikapartneriks enamusele Eesti e-poodidele ning usume, et e-kaubanduse maht saab Eestis ainult kasvada. Märtsi lõpus avati SmartPOST automaadivõrk Soomes. Suvel avaneb võimalus hakata saatma Eesti SmartPOST automaadist pakke ka Soome SmartPOST automaati ja vastupidi. Kindlasti hakkab see uus võimalus lähikuudel pakimahtude kasvule kaasa aitama,“ selgitas Eelmaa
SmartPOST-il on tänaseks 2000 lepingulist äriklienti, kellest 800 on e-kaupmehed. SmartPOST-i teenusega on tänaseks päevaks pakke saanud 165 000 inimest, kellest 86 000 inimest on saanud 2 või enam pakki. Ainult paki saatmisteenust on kasutanud 80 000 inimest, seega on tänaseks päevaks SmartPOST teenust kasutanud ligi 250 000 inimest ehk pea viiendik eestimaalastest.
SmartPOST on osa Itella Grupist, mis pakub kaupade- ja informatsioonivoogude korraldamise lahendusi. Grupp tegutseb kirjade-, informatsiooni ja kaupade logistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal.