• 07.06.11, 10:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Posti eArvekeskus kasutajate arv kasvab kiiresti

Eesti Posti eArvekeskuse kasutajate arv suureneb järjepidevalt, kahe tegevusaasta jooksul on e-arvetega seotud teenuseid pakutud sadadele ettevõtetele ja paljudele avaliku sektori asutustele.
„E-arvelduse edu taga on kiirus ja lihtsus, seda nii uuele süsteemile ülemineku kui selle kasutamise osas," ütles Eesti Posti infologistikadivisjoni juht Toomas Türk. „Posti- ja logistika valdkonnaga seotud e-teenuste areng saab lähiaastatel olema kindlasti veel huvitavam, uued võimalused aitavad ettevõtetel keskenduda rohkem oma põhitegevusele.”
eArvekeskuse ostuarvete elektrooniline menetluslahendus ning e-arvete vastuvõtmine ja vanas formaadis olevate ostuarvete digitaliseerimine on tänaseks kasutusel kümnetes riigiasutustes, mis on liitunud Rahandusministeeriumi e-arvete projektiga. eArvekeskusega liitujate hulgas on lisaks ettevõtetele ka kohalikud omavalitsused nagu näiteks Kuressaare, Saue ning Jõgeva ja mitu vallavalitsust. Suurematest ettevõtetes Elektriraudtee, Veho Eesti ja juulist Eesti Energia.
Kasu saadakse peamiselt saabuvate arvete paberivabast kinnitusringist ning arvete jõudmisest majandustarkvarasse ilma käsitööd tegemata. „Ettevõtete jaoks on e-arve kasutamisele üleminek väike, kuid oluline muudatus, mis toob kaasa käsitöö vähenemise, andmekvaliteedi paranemise, paberivaba kinnitusringi ja elektroonilise arhiivi,“ rääkis eArvekeskuse juht Margus Tammeraja . „Toimumas on sama, mis üleminekuga internetipanga kasutamisele – esimestel aastatel liitusid üksikud, kuid praegu on internetipanga kasutamine igas ettevõttes standardiks.“ 

Artikkel jätkub pärast reklaami

E-arvetele massilise ülemineku tagavad operaatorteenuse pakkujad, kus oluline osa on lisateenustel – elektroonilisel ostuarvete kinnitamise lahendusel eKinnitusringil, mis automatiseerib arvete vastuvõtmisprotsesse nii keskmistes kui ka suuremates organisatsioonides. eArvekeskusega on seotud ka digitaliseerimisteenus, mis võimaldab traditsioonilises formaadis olevaid paber- või PDF-arveid võtta vastu e-arvena. eArvekeskuse internetipõhisus ja seotus enamkasutatavate majandustarkvara programmidega teevad lahenduse kiirelt rakendatavaks ja tagavad kasutajamugavuse.
eArvekeskus võimaldab Eesti Pangaliidu standardile vastavaid e-arveid saata ligi 1000-le erasektori ettevõttele ja enam kui 500-le avaliku sektori asutusele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele