• 06.04.11, 19:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AMTEL: tarneraskused on viimase paari nädala teema

Siin ei saa rääkida ainult Jaapani autodest, viimase paari nädala jooksul esile kerkinud tarneraskused on tõsine probleem, ütles AMTELi juht Jaak Uudla.
"Tarneraskused kerkisid esile viimasel paaril nädalal ja kui kaua need kestavad, ei oska öelda. Paari-kolme kuu pärast tootmine Jaapani tehastes ehk laabub," arutles Uudla.
Kui aasta alguses prognoosis AMTEL uute autode müügiks pisut üle 15%, siis sel kolmapäeval ütles Uudla, et tõenäoliselt kerkib müük mullusega võrreldes rohkem kui 20%.
"Ma seda rohkem kui 30%-list kasvu küll ei usu, kuid liisingufirmade optimism annab ka meile rohkem lootust," kommenteeris Uudla Nordea panga hiljutisi väljaütlemisi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Swedbank näeb 2011. aasta automüüki aga veelgi roosamalt: uute autode müük võib panga hinnangul kasvada mulluselt 8840 sõidukilt lausa 15 000-20 000 autoni.
Uudla sõnul sõltuvad uute autode müüginumbrid paljuski liisingufirmade lahkusest ja liisinguandjad on mullusega võrreldes tunduvalt lahkemaks muutunud.
"Automüük ei ole veel midagi hiilgavat heade aegadega võrreldes, kuid majanduskeskkonnas on midagi muutunud. Keerulistel aegadel ei saanud autopargi uuendamiseks liisingut isegi väärt firmad, aga nüüd tundub, et (liisingufirmade rahakotirauad - toim) on seal avanenud," märkis ta.
Vaatamata majanduslikult rasketele aegadele pole Eesti autoostjad suuremaid sõidukeid väikeautode vastu välja vahetama hakanud, lisas Uudla.

Seotud lood

Uudised
  • 04.05.11, 13:21
Automüügibuum jätkub
Aprillis jätkus uute autode müügi kiire kasv Eestis - uusi sõiduautosid müüdi kaks, tarbeautosid kaks ja pool korda enam.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele