Aprillis jätkus uute autode müügi kiire kasv Eestis - uusi sõiduautosid müüdi kaks, tarbeautosid kaks ja pool korda enam.
Aprillis müüsid ettevõtted Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidua (AMTELi) andmeil 1356 uut sõiduautot ehk ligi kaks korda rohkem kui mullu samal kuul.
Uusi tarbesõidukeid läks kaubaks 249 ehk 2,5 korda enam kui mullu samal ajal. Viiendiku kuumüügist andsid Citroeni suured kaubikud(kaubaruum üle nelja kuupmeetri).
Nelja kuuga osteti Eestis 5425 uut autot, mida on kaks korda enam kui mullu samal perioodil.
Populaarseim automark oli aprillis Toyota, mis müüs 165 autot. Toyotale järgnesid Škoda, volkswagen ja Honda vastavalt 160, 135 ja 105 autoga.
AMTEL-i statistikas ei kajastu Renault' ja Dacia müük.
Swedbanki prognoosil kasvab uute autode müük Eestis tänavu kolmandiku võrra ehk 20 000 sõidukini.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Märtsi alguses Jaapanis toimunud tsunami järel löödi rivist välja paljud maailma autotööstusele elektroonikat tootvad tehased, tänaseks on autode kerge defitsiidi näol selle katastroofi mõju ka Euroopasse jõudnud .
Aprilli müüduim tarbeauto oli väikekaubik Citroen Nemo. Mudeli müüja, Veho Eesti müügijuhi Urmas Silla sõnul ostetakse bussi mitu tükki korraga.
Kuna veebruaris registreeriti 870 ja märtsis juba 1500 uut autot, ennustab Swedbank uute autode müügi kasvu 20 000 sõidukini aastas.
Kui Eestis prognoositakse tänavu kolmandiku võrra enam uusi autosid müüa, siis Euroopa Liidus tõmbab müük tuure tagasi. Liidus müüdavad 13 miljonit uut autot näitavad mullusega võrreldes 0,5% langust.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.