Aprillis müüsid ettevõtted Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidua (AMTELi) andmeil 1356 uut sõiduautot ehk ligi kaks korda rohkem kui mullu samal kuul.
Uusi tarbesõidukeid läks kaubaks 249 ehk 2,5 korda enam kui mullu samal ajal. Viiendiku kuumüügist andsid Citroeni suured kaubikud(kaubaruum üle nelja kuupmeetri).
Nelja kuuga osteti Eestis 5425 uut autot, mida on kaks korda enam kui mullu samal perioodil.
Populaarseim automark oli aprillis Toyota, mis müüs 165 autot. Toyotale järgnesid Škoda, volkswagen ja Honda vastavalt 160, 135 ja 105 autoga.
AMTEL-i statistikas ei kajastu Renault' ja Dacia müük.
Swedbanki prognoosil kasvab uute autode müük Eestis tänavu kolmandiku võrra ehk 20 000 sõidukini.