Kuna veebruaris registreeriti 870 ja märtsis juba 1500 uut autot, ennustab Swedbank uute autode müügi kasvu 20 000 sõidukini aastas.
Autode müügi- ja teenindusettevõtete liit (AMTEL) avaldas täna, et aasta esimese kolme kuuga müüdi Eestis 3812 uut autot ehk ligi 105% rohkem kui mullu sama ajaga. 2010. aasta esimese kolme kuuga müüdi 1864 ja kogu aastaga 8840 uut autot.
Aasta alguses toimunud müügikasv ületas Swedbanki sügisesi prognoose, teatas samas pank laenuturu ülevaadet ajakirjanikele tutvustades. Swedbanki hinnangul finantseeritakse 2011. aastal liisinguga ca 50-60% soetatavatest uutest sõidukitest. Pikemas vaates kasvab uute sõiduautode müük 15 000-20 000 autole aastas.
Liisinguautode müük kasvas Eestis 2010. aastal 15%, kasvu veab uute sõiduautode müük. Uute autode müük tervikuna kasvas mullu 34% ja kasutatud autode müük 4%. Uute autode osakaal oli liisinguga soetatud sõidukite puhul tõusutrendis, liikudes 2010. aasta I kvartali 39%-lt 45%-le IV kvartalis.
Eraisikute liisitud sõiduautode müük 2010 veel langes, kokku 5%. Seejuures kahanes uute autode ost 4% ja kasutatud autode ost 6%. II kvartalis pöördus automüük tõusule, IV kvartali müük kasvas 2009. aasta sama ajaga võrreldes 44%. Eraisikute puhul on ostetud uute sõidukite osakaal samuti tõusutrendis, liikudes I kvartali 24%-lt 31%-le IV kvartalis.
Seotud lood
Aprillis jätkus uute autode müügi kiire kasv Eestis - uusi sõiduautosid müüdi kaks, tarbeautosid kaks ja pool korda enam.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.