• 04.03.11, 09:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konteinerkaupade vedu kasvas kahe kuuga 30%

Eesti suurim transiidiettevõtete kontsern kasvatas Eestit läbivat konteinertransiiti aasta esimestel kuudel 30%. Raudteel veetavate konteinerite hulk on kasvanud mulluse sama perioodiga võrreldes  enam kui kaks korda. Kokku käitles Muuga CT terminal esimese kahe kuuga 27 655 TEU’d,
Kaubavoo kasvu taga on suuresti Moskva suunal töötav konteinerrong, mis on osa Transiidikeskuse AS poolt loodud uuenduslikust logistikaskeemist, mis võimaldab kaupade liikumist kiirendada ning on selle tõttu saanud vaieldamatult Muuga sadamas konteinerterminali opereeriva AS Muuga CT konkurentsieeliseks naabersadamates tegutsevate konteinerterminalide ees.
“Parema koostöö saavutamisel Eesti Raudteega ning ekspediitoritega on täiesti reaalne rongiga veetavate konteinerite mahu kasvatamine juba lähikuudel 3-4 kordseks,” kinnitas Muuga CT omanikfirma Transiidikeskuse AS juhatuse esimees Erik Laidvee.
Laidvee sõnul on klientide nõudlus Eestist algava kaasaegse logistilise keti kasutamiseks hüppeliselt kasvanud, soovitakse avada sarnaseid konteinerrongiliine ka näiteks Peterburi ja teistesse Venemaa suurlinnadesse.  “Soovime omalt poolt teha kõik, et nii meie, kui Eesti Raudtee kliendid-ekspediitorid saaksid viivitusteta oma kauba Tallinnast teele saata,” ütles Laidvee.
“Muuga CT suudab laadida/lossida 4 rongitäit konteinerkaupa ööpäevas, probleemiks, miks seda veel ei tehta on aeglane dokumentide vormistamine ja koordineerimatus raudteevagunite etteandmisel ja äraviimisel.”
Laidvee kinnitusel on korrektse rongiühenduse toimima saamisel võimalik suurendada Eesti kui transiidiriigi mainet, kinnistades meile suurte kaubavedajate silmis korrektse partneri imago.
“Hetkel on meie lisaeeliseks Peterburi sadamast oluliselt paremad jääolud,” selgitas Laidvee. “Kui selle meile praegu ülisoodsa hetke kasutamata jätame sulab koos jääga Peterburi sadamas kuu lõpuks ka meie võimalus saada täiendavat pikaajalist lisakaubavoogu. Olen kindel, et kõikide osapoolte ühise koostöö tulemusel suudame Eestit läbivat konteinerite transiidivoogu oluliselt kasvatada!“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele