Anne Oja • 6. veebruar 2011
Jaga lugu:

Levijuhid ei oska veel prognoosida postituru muutuste mõju

„On liiga vara, et midagi kommenteerida,“ ütles Postimehe levidirektor Marek Järvsoo vastuseks küsimusele, mida Express Posti müük Eesti Postile ajalehtedele tähendab ning hinnapoliitikas kaasa toob.

„Üllatus oli see aga kindlasti,“ lisas Järvsoo, „aga see otsus tuli kõrgemalt poolt ja eks nad seal teavad, mida teevad.“

Äripäeva levidirektor Rain Väät ütles samuti, et ei oska kojukandes muutuvat ette ennustada. „Eks loomulikult, iga kallinemine on halb,“ ütles ta.

Väädi sõnul vedas Express Post ajalehti ja ajakirju laiali n-ö magusamates piirkondades Tallinnas ja Harjumaal, Tartus ning Pärnus. Eesti Post teenindas kojukandega ülejäänud Eestit. Nii Express Posti kui Eesti Posti kojukandehind leiti maatrikstabelist, kus hinda mõjutasid väljaande kogus, perioodilisus ning kaal.

Päevalehe ja kord kuus ilmuva ajakirja kojukande hind erineb seejuures numbri kohta kordades, lisas Väät.

AS Ekspress Grupp ja Eesti Meedia tahavad ajakirjanduse ja posti kojukandega tegeleva ettevõtte AS Express Post riigifirmale Eesti Post.

AS Ekspress Grupp soovib loobuda osalusest, sest keskendub enam elektroonilisele meediale. Sellest tulenevalt väheneb nimetatud ettevõtte strateegiline väärtus Ekspress Grupile, teatas ettevõte börsile. Tehingu hind ulatub 2,3 mln euroni. Reedel sõlmisid pooled eellepingu. Samuti sõlmisid eellepingu Eesti Meedia ja Eesti Post.

Jaga lugu:
Seotud lood
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee