„Terve mõistus ütleb, et Eesti on kahe firma jaoks liiga väike ja teenuse dubleerimine toimub kokkuvõttes ikkagi kliendi ja lehelugeja arvelt,“ selgitas ta.
Kadastiku sõnul Eesti Meedial raha vaja ei olnud, investeerimisvajadus puudus ka kasumit teeninud Express Postil. Ega see raha, 35 miljonit krooni nii suur ka ei ole, et selle eest midagi märkimisväärset saaks, arvas Kadastik lisades, „näiteks Äripäeva selle eest kindlasti ei osta. Eks omanikud otsustavad, mis sellega teha. Võimalik, et investeerime Lätti või Leetu.“
AS Ekspress Grupp ja Eesti Meedia tahavad ajakirjanduse ja posti kojukandega tegeleva ettevõtte AS Express Post riigifirmale Eesti Post.
AS Ekspress Grupp soovib loobuda osalusest, sest keskendub enam elektroonilisele meediale. Sellest tulenevalt väheneb nimetatud ettevõtte strateegiline väärtus Ekspress Grupile, teatas ettevõte börsile. Tehingu hind ulatub 2,3 mln euroni. Reedel sõlmisid pooled eellepingu. Samuti sõlmisid eellepingu Eesti Meedia ja Eesti Post.