• 04.11.25, 10:11

Remo Kirss: odaval teenusel võivad olla karmid tagajärjed

Logistikas on kasutusel termin viimane miil, mis tähistab teekonna viimast, sageli kõige olulisemat osa. Kõik eelnev võib olla korras, ent seal, kus toode või teenus peaks inimeseni jõudma, tekivad probleemid. Kui viimane miil lonkab, maksab selle kinni äriklient mitte oma maine, vaid ka rahalise kahjuga, kirjutab DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.
DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.
  • DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.
  • Foto: DPD Eesti
“Viimase miili teenus on just e-kaubanduse lahutamatu osa. Kaupleja ja kullerfirma koostööl jõuavad pakid kiirelt, turvaliselt ja soodsalt saaja jaoks sobilikku väljastuspunkti, automaati või koju,” kirjutab DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.

Seotud lood

Uudised
  • 31.10.25, 12:59
24 miljoni eurone hüpe teisele poole lennurada: DHL Express avas oma uue terminali
Vaata pildigaleriid uuest terminalist ja selle valmimisest
Neljapäeva õhtul avati pidulikult DHL Express Estonia uus, 24 miljonit eurot maksma läinud kaubaterminal Tallinna lennujaama lõunapoolses logistikapargis. Tegemist on teise Airport Citys valminud logistikakeskusega pärast kõrval asuvat FedEx Expressi logistikakeskust.
Majandustulemused
  • 31.10.25, 10:52
Eesti Posti tulemused on teinud positiivse pöörde
Koondamised, automatiseerimine, transiidi elavnemine: pärast pikemaajalist kahjumis virelemist on riigile kuuluva Eesti Posti tulemused juba teist kvartalit plussis.
Uudised
  • 30.10.25, 13:15
Robotid võtavad töö üle? Amazon plaanib koondada 14 000 töötajat
USA tehnoloogiagigant Amazon teatas hiljuti oma logistikasektori grandioossest robotiseerimisest, nüüd teatas ettevõte 14 000 töötaja koondamisest.
Uudised
  • 30.10.25, 12:13
Omniva taastas eraisikute pakkide tarne USA-sse
Alates 30. oktoobrist on Omniva erakliendi iseteeninduses taasavatud kõigi saadetiste registreerimine Ameerika Ühendriikidesse. Äriklientidele taastub pakitarne USA-sse hiljemalt 10. novembriks, teatas Omniva.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele