Autor: Rivo Sarapik • 4. veebruar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Eesti Post võib osta konkurendi

AS Ekspress Grupp ja Eesti Meedia tahavad müüa ajakirjanduse ja posti kojukandega tegeleva ettevõtte AS Express Post riigifirmale Eesti Post.

AS Ekspress Grupp soovib loobuda osalusest, sest keskendub enam elektroonilisele meediale. Sellest tulenevalt väheneb nimetatud ettevõtte strateegiline väärtus Ekspress Grupile, teatas ettevõte börsile. Tehingu hind ulatub 2,3 mln euroni. Täna sõlmisid pooled eellepingu. Samuti sõlmisid eellepingu Eesti Meedia ja Eesti Post.

Ekspress Grupi teatel võimaldab Express Posti ning Eesti Posti võimalik liitumine muuta ajalehtede kojukannet efektiivsemaks. Lõpliku ostu-müügi lepingu sõlmib ettevõte pärast koondumisloa saamist Konkurentsiametilt.

Express Post kuulub täna võrdselt Norra meediakontsernile Schibsted kuuluvale Eesti Meediale ja Hans H. Luige suuromandusega Ekspress Grupile. Ettevõte tegeleb ajakirjanduse ja postisaadetise kojukandega. 2009. aastast pakkus ka lihtkirjade edastamise teenust.

2009. aastal teenis ettevõte 79 mln kroonise käibe juures seitse miljonit krooni ärikasumit.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077