Täna Tallinnas toimuva Eesti perifeeriastaatuse üle diskuteeriva majanduskonverentsi eestvedaja, Euroopa Parlamendi saadik Tunne Kelami sõnul peab avalikkus valitsuselt nõudma ühenduse parandamist Euroopaga.
Kelam märkis KUKU raadio saates Ärataja, et me oleme ilmselt harjunud nõukogude ajast pärit olukorraga, et euroopasse pääsemine peab olema raske ja aeganõudev. Kelami sõnul on erinevaid plaane tehtud palju ja kaua, nüüd oleks aeg ka midagi ette võtta. Tema sõnul tuleb kindlasti tegutseda Rail Baltica küsimuses, sest huvi projekti vastu on üles näidanud ka soomlased, kes pääseksid nii läbi balti riikide rongiga euroopasse.
Lisaks tuleb luua mere-maantee ja-lennuühendusi. Kelami hinnangul on seni olnud planeerimine ja koordineerimine riikide vahel nõrk ja avalikkus peab oma valitsusele survet avaldama, et viimaks ka tegutsema hakataks. Kelam avaldas lootust, et 5 – 6 aasta pärast on võimalik Tallinnast rongiga Varssavisse sõita.
Logistikauudised.ee on konverentsil kohal ja vahendab sealt päeva jooksul uudiseid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.