Täna Tallinnas toimuva Eesti perifeeriastaatuse üle diskuteeriva majanduskonverentsi eestvedaja, Euroopa Parlamendi saadik Tunne Kelami sõnul peab avalikkus valitsuselt nõudma ühenduse parandamist Euroopaga.
Kelam märkis KUKU raadio saates Ärataja, et me oleme ilmselt harjunud nõukogude ajast pärit olukorraga, et euroopasse pääsemine peab olema raske ja aeganõudev. Kelami sõnul on erinevaid plaane tehtud palju ja kaua, nüüd oleks aeg ka midagi ette võtta. Tema sõnul tuleb kindlasti tegutseda Rail Baltica küsimuses, sest huvi projekti vastu on üles näidanud ka soomlased, kes pääseksid nii läbi balti riikide rongiga euroopasse.
Lisaks tuleb luua mere-maantee ja-lennuühendusi. Kelami hinnangul on seni olnud planeerimine ja koordineerimine riikide vahel nõrk ja avalikkus peab oma valitsusele survet avaldama, et viimaks ka tegutsema hakataks. Kelam avaldas lootust, et 5 – 6 aasta pärast on võimalik Tallinnast rongiga Varssavisse sõita.
Logistikauudised.ee on konverentsil kohal ja vahendab sealt päeva jooksul uudiseid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.