• 18.01.11, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinki kaubaveomaht esimeses kvartalis +13%

AS-i Tallink Grupp ja tema tütarettevõtete poolt esimese kvartali jooksul teenindatud reisijate arv kasvas võrreldes möödunud majandusaasta sama ajaperioodiga 10% võrra 1,99 miljoni reisijani. Veetud kaubaveoühikute maht kasvas samas ajavahemikus rohkem kui 12% võrra.
Kontserni 12% müügitulu märkimisväärne kasv oli tingitud suurenenud reisijate- ja kaubaveomahtudest, teatas ettevõte börsile. Võrreldes eelnenud aasta esimese kvartaliga suutis Kontsern kasvatada reisijateveoga seotud müügitulu (piletitulu, poodide- ja restoranide müügitulu) 268 miljoni krooni (17 miljoni euro) võrra. Vastav müügitulu kasv ühe reisija kohta oli keskmiselt 1,6%. Mahtude ja müügitulu kasv oli suurem Eesti-Soome, Eesti-Rootsi ja Läti-Rootsi liinidel, kus pardamüügi marginaalid ei ole nii kõrged kui Soome-Rootsi liinidel, kus reisijate arvu kasv oli esimeses kvartalis 2% ning müügitulu kasv oli 5%.
 
 

Seotud lood

Uudised
  • 18.01.11, 09:47
LHV: Tallinki ärikasum oodatust väiksem
LHV analüütiku sõnul oodati Tallinki esimese kvartali tulemustest suuremat ärikasumit, kui ettevõtte reaalselt teenis.
Uudised
  • 18.01.11, 08:38
Swedbank: Tallinki müüginumbrid ületasid prognoose
Tallinki müüginumbrid ületasid Swedbanki prognoose, ent brutomarginaal jäi oodatule alla ning sel põhjusel jäid tulemused nii äri- kui puhaskasumi tasemel prognoositust nõrgemaks.
Uudised
  • 18.01.11, 09:25
Aktsionär: kena oleks olnud jagada kasumit investoritega
Tallinki aktsionär Rene Ilves ootas, et Tallink oleks jaganud oma kasumit ka investoritega, kuid seekordki jäeti kõik tühjade pihkudega.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele