AS-i Tallink Grupp ja tema tütarettevõtete poolt esimese kvartali jooksul teenindatud reisijate arv kasvas võrreldes möödunud majandusaasta sama ajaperioodiga 10% võrra 1,99 miljoni reisijani. Veetud kaubaveoühikute maht kasvas samas ajavahemikus rohkem kui 12% võrra.
Kontserni 12% müügitulu märkimisväärne kasv oli tingitud suurenenud reisijate- ja kaubaveomahtudest, teatas ettevõte börsile. Võrreldes eelnenud aasta esimese kvartaliga suutis Kontsern kasvatada reisijateveoga seotud müügitulu (piletitulu, poodide- ja restoranide müügitulu) 268 miljoni krooni (17 miljoni euro) võrra. Vastav müügitulu kasv ühe reisija kohta oli keskmiselt 1,6%. Mahtude ja müügitulu kasv oli suurem Eesti-Soome, Eesti-Rootsi ja Läti-Rootsi liinidel, kus pardamüügi marginaalid ei ole nii kõrged kui Soome-Rootsi liinidel, kus reisijate arvu kasv oli esimeses kvartalis 2% ning müügitulu kasv oli 5%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
LHV analüütiku sõnul oodati Tallinki esimese kvartali tulemustest suuremat ärikasumit, kui ettevõtte reaalselt teenis.
Tallinki müüginumbrid ületasid Swedbanki prognoose, ent brutomarginaal jäi oodatule alla ning sel põhjusel jäid tulemused nii äri- kui puhaskasumi tasemel prognoositust nõrgemaks.
Tallinki aktsionär Rene Ilves ootas, et Tallink oleks jaganud oma kasumit ka investoritega, kuid seekordki jäeti kõik tühjade pihkudega.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.