Hamburg ja Rotterdam on Soome streikivatest sadamatest tüdinud ning saadavad oma konteinerid Riiga ja Peterburisse, teatab Kauppalehti.
Soomlastel on nüüd vesi ahjus: läänest tulevad konteinerivood siirduvad üha enam Peterburisse ja Riiga. Hamburgi ja Rotterdami sadamad on soome streikivate sadamatööliste tõttu kuhjuvate konteineritega hädas ja suunavad need Peterburi ning Riia sadamatesse.
Näiteks Kotka Sadama tegevjuht Kimmo Naski juba tunnetabki, kuidas konkurentidest sadamad kasutavad kujunenud olukorda mõnuga ära: konteineri ja muugi kauba transdiit kanaliseerub aina enam Baltikumi ja Vene sadamatesse. Kotka Sadamaga võistleb eriti usinalt Riia Sadam.
Hamburgi ja Rotterdami sadamatesse on kuhjunud tuhandeid konteinereid, mis muidu pidanuks jõudma Helsingi, Vuosaari, Kotka ja Hamina sadamatesse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Näiteks Kotka Sadam hoidis tavaliselt enda käes kolmandikku 36 miljoni eurose käibega Vene transiidist. Naski tõdemusel ootab sadama väravas streigi lõppu umbes 250 vene treilerit.
Selle tulemusel on rahvusvahelised suurettevõtted streigist tüdinud, samuti ei taha Hamburg rohkem konteinerite kuhjumist ning nii rändavadki konteinerid näiteks Peterburisse.
Soomlaste streik teravdab niigi suurt konteineritekriisi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaks nädalat Soome kaubavedu vaevanud streik sai nüüd lõpuks läbi, teatab Yle Uutiset.
Tallinna Sadama kommertsjuhi Erik Ringmaa tõdemusel toob Soome sadamatööliste streik kaasa tarneahela muutuse, eestlastele on siin turunduslik argument.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.