• 22.02.10, 09:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vopak tahab riskianalüüsi

Vastuseks justiitsministeeriumi etteheidetele teatab Vopak E.O.S, et Maardusse plaanitava vangla detailplaneeringus puudub riskianalüüs, teratab firma.
AS E.O.S. toetas 2007. aastal Maardusse kavandatava vangla detailplaneeringu
kinnitamist tingimusel, et viiakse läbi ka territooriumi riskianalüüs. Praegu puudub detailplaneeringus riskianalüüs ning ettevõte oma lubadustest ei ole taganenud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Detailplaneeringu järelevalve käigus nõudis ka Harju maavalitsus, et ehitusprojekti koostamise käigus tuleb läbi viia riskianalüüs, kuid seda ei tehtud. Analüüsi tulemustega oleks pidanud arvestama ehitusprojekti koostamisel.
Peale ehitusprojekti valmimist 2009. aastal koostatud riskianalüüsid kinnitavad, et terminali ja naftatoru kõrvale ei sobi ehitada praegusel kujul planeeritud vanglat. Vanglat kavandatakse 1500 kinnipeetavale ning see asuks ligikaudu 100 meetri kaugusel terminalist, kusjuures naftatoru planeeritakse otse läbi vangla kinnistu.
On selge, et see muudab piirkonna riskiprofiili ning viib lõpuks tõsiste piiranguteni Vopak E.O.S.-i naftasaaduste käitlemisel, nõudes märkimisväärseid investeeringuid turvalisuse parandamiseks.

Seotud lood

Uudised
  • 19.02.10, 07:43
Vopak vangla pärast kohtus
Laialdane terminalioperaator Vopak E.O.S tahab arutella Maardu vangla asukoha muutmise üle, eile käidi kohtus, teatab firma.
Uudised
  • 22.02.10, 09:23
Justiitsministeerium: Vopak hämab
AS VOPAK E.O.S. on taganenud oma lubadustest ning esitanud vastuolulisi põhjendusi oma tegevuse kohta, heidab justiitsministeerium firmale ette.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele