Odavlennufirmad valmistuvad juba Ukrainasse lendama
Euroopa odavlennufirmad valmistuvad Ukrainasse naasma niipea, kui on allkirjastatud rahuleping, mis lubab lennujaamad reisijatele avada, ennustades nii katastroofiturismi kui ka riiki naasvate inimeste buumi, kirjutas Financial Times.
Wizz Airil oli täiemahulise sõja puhkedes Ukrainas neli lennukit, kolm Kiievis ja üks Lvivis. Pildil ettevõtte lennuk Poolas.
Foto: Kacper Pempel, Reuters/Scanpix
Ungari lennufirma Wizz Air teatas, et plaanib kahe aasta jooksul pärast rahulepingu sõlmimist riigis tegutseda 15 lennukiga, mis seitsme aasta pärast tõuseb 50ni.
Pühapäeval kella kuue ajal õhtul suleti Vilniuse lennujaam Valgevenest teele pandud õhupallide pärast, esialgu kell 9 õhtul taastada loodetud lennud said lõpuks alata alles kell 5 varahommikul, kirjutas Leedu ringhääling.
Tartusse võiks tulevikus lisaks toetust saavale Finnairile liikuda veel lennuoperaatoreid, kuid turutingimustel, rääkis Tartu linnapea Urmas Klaas Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.