Vene Raudtee pidulikult alanud kiirrongisõite Moskva ja Peterburi vahel varjutavad tüütud tehnilised hädad, edastab Railway Market.
Tegemist on nendesamade kiirrongidega - nimeks Sapsan - , mis läksid pidulikult teele 18. detsembril Moskva ja Peterburi vahel.
Ehkki kahe linna vaheline maa ületati enneolematult lühikese ajaga - 3 tunni ja
45 minutiga -, ilmnes juba sel esimesel sõidul rida tehnilisi vigasid kuni tõrkuvate usteni välja. Kõige krooniks jäi just hiljuti üks rong sihtjaama hiljaks 42 minutit - põhjuseks teise vaguni mootoririkked.
Nüüd tahab vihane Vene Raudtee trahvidega karistada rongide loojat Siemensit.
"Meie vahel sõlmitud lepingud sisaldavad leppetrahve tootjapoolsete tehniliste vigade eest. Loomulikult kasutame võimalust nende sissekasseerimiseks ilma kohtuta," teatas Vene Raudtee juht Vladimir Jakunin.
Vene Raudtee ja Siemens sõlmisid 2006. aastal kaheksa Sapsan kiirongi ostuks kokkuleppe. 2007. aasta aprillis aga 30-aastase hoolduse ja remondi kokkuleppe.
Praegu teevad kiirongid Moskva ja Peterburi vahel kolm sõitu päevas.
Seotud lood
Eile tegi Venemaal Vene Raudteele kuuluv kiirong Sapsan trassil Peterburi-Moskva esimese avaliku reisi, teatab Railway Market.
Juba käib piletimüük 18. detsembril avatavale kiirrongiliinile Sapsan Moskva-Peterburi, edastab Railway Market.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.