Eile tegi Venemaal Vene Raudteele kuuluv kiirong Sapsan trassil Peterburi-Moskva esimese avaliku reisi, teatab Railway Market.
Rongi on testisis Saksa ja Vene insenetrid 7 kuud.
Sapsan on elektriga sõitev kiirrong, selle tootis sakslaste Siemens Transportation Systems. Sakslaste firmaga sõlmis Vene Raudtee lepingu 276 miljoni euro väärtuses mais 2006. Selle lepingu järgi peavad sakslased tarnima venelastele 8 rongi. Lisaks peavad sakslased järgneva 30 aasta jooksul hooldama neid ronge 354,1 miljoni euro ulatuses.
Teisipäeval teatas Vene Raudtee president VladimirJakunin, et on saanud sertifikaadi, mis kinnitab, et kiirrongid vastavad Vene standarditele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Need kiirrongid hakkavad kulgema Moskva ja Peterburi vahel ning väljuvad mõlemast linnast ühel kellaajal.
Seotud lood
Vene Raudtee pidulikult alanud kiirrongisõite Moskva ja Peterburi vahel varjutavad tüütud tehnilised hädad, edastab Railway Market.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.