AS Tallink Grupp vedas tänavu septembris 555 512 reisijat, mis on 1,2% vähem võrreldes eelmise aasta septembriga. Veetud kaubaautode maht langes 14,9% võrra 22 622 ühikuni.
2009. aasta septembris veeti AS-i Tallink Grupp laevadega reisijaid, kaubaveoühikuid ja sõiduautosid järgmiselt:
--------------------------------------------------------------------------------
Artikkel jätkub pärast reklaami
| | September 2009 | September 2008 | muutus |--------------------------------------------------------------------------------| Reisijad | 555 512 | 562 392 | -1,2% |--------------------------------------------------------------------------------| Soome-Rootsi | 193 861 | 225 769 | -14,1% |--------------------------------------------------------------------------------| Eesti-Soome | 259 291 | 239 264 | 8,4% |--------------------------------------------------------------------------------| Eesti-Rootsi | 52 704 | 53 930 | -2,3% |--------------------------------------------------------------------------------| Läti-Rootsi | 43 014 | 35 957 | 19,6% |--------------------------------------------------------------------------------| Soome-Saksamaa | 6 642 | 7 472 | -11,1% |--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
| Kaubaveo ühikud | 22 622 | 26 577 | -14,9% |--------------------------------------------------------------------------------| Soome-Rootsi | 8 646 | 9 442 | -8,4% |--------------------------------------------------------------------------------| Eesti-Soome | 8 211 | 9 879 | -16,9% |--------------------------------------------------------------------------------| Eesti-Rootsi | 2 713 | 3 618 | -25,0% |--------------------------------------------------------------------------------| Läti-Rootsi | 1 229 | 1 413 | -13,0% |--------------------------------------------------------------------------------| Soome-Saksamaa | 1 823 | 2 225 | -18,1% |--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
| Sõiduautod | 69 545 | 57 530 | 20,9% |--------------------------------------------------------------------------------| Soome-Rootsi | 12 076 | 12 843 | -6,0% |--------------------------------------------------------------------------------| Eesti-Soome | 44 731 | 33 722 | 32,6% |--------------------------------------------------------------------------------| Eesti-Rootsi | 4 116 | 3 748 | 9,8% |--------------------------------------------------------------------------------| Läti-Rootsi | 6 896 | 4 887 | 41,1% |--------------------------------------------------------------------------------| Soome-Saksamaa | 1 726 | 2 330 | -25,9% |--------------------------------------------------------------------------------
Arengutele avaldasid laevafirma teatel mõju kruiisilaeva Baltic Queen alustamine Eesti-Rootsi liinil 24. aprillil ja Läti-Rootsi liinil liiklema hakanud ja senise reisilaeva Regina Baltica välja vahetanud alus Romantika.
Seotud lood
AS Tallink Grupp kasvatas neljandas kvartalis reisijate arvu 14,3%.
AS Tallink Grupp teenindas 31. augustil lõppenud majandusaastal 8,1 miljonit reisijat, mida on 15% ehk üle miljoni reisija võrra rohkem kui eelmisel aastal.
Laevandusfirma Tallink Grupi väärtuseks hindas GILD Bankers Eesti saja kõige väärtuslikuma ettevõtte edetabelis 4,006 mld krooni, mida on 64% vähem kui mullu.
Kõigi Tallinna ja Helsingi vahel sõitvate laevafirmade reisijate arv on tänavu kasvanud, kuid põhjuseks on eelkõige kahe konkurendi lahkumine – kokku on reisijate arv liinil suuresti samaks jäänud.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.