AS Tallink Grupp teenindas 31. augustil lõppenud majandusaastal 8,1 miljonit reisijat, mida on 15% ehk üle miljoni reisija võrra rohkem kui eelmisel aastal.
Veetud sõidukite arv kasvas aastaga ligi 200 000 võrra ulatudes üle 863 000 (+29 %).
AS-i Tallink Grupp juhatuse aseesimehe Andres Hundi hinnangul on reisijate arvu jätkuva kasvu taga ettevõtte investeeringud nii uutesse laevadesse kui kaasaegsesse müügisüsteemi. Samuti mängib tema sõnul rolli, et inimesed eelistavad oma puhkust veeta lähiriikides ning võtta kaasa ka auto.
"Tagasilöök kaubavedudes on aga tingitud üldisest majanduslangusest tuleneva kaubavahetuse vähenemisega,“ lisas Hunt.
Tallink 2008/2009
Reisijaid: 8 124 561 (+15%)
Sõidukeid: 863 017 (+29%)
Kaubaveoühikuid 252 026 (-24%).
Reisijaid liinidel
Läti-Rootsi: 520 505 (+46%)
Eesti-Soome: 3 485 359 (+19%).
Soome-Rootsi: 3 169 453 (+11%)
Hetkel kuum
Kõik kopterites olnud inimesed hukkusid
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
Eesti-Rootsi: 850 098 (+10%).
Saksamaa-Soome: 99 146 (-32%)
Eesti-Rootsi liinil sõidab sellest aastast uus laev, Saksamaa-Soome liinil sõitis senise kolme laeva asemel kaks.
AS Tallink Grupp opereerib Tallinki ja Silja Line kaubamärkide all seitsmel laevaliinil, ettevõttele kuulub kokku 20 laeva. Grupp annab tööd ligi 6900 inimesele.
Ettevõtte finantstulemused avaldatakse 30. oktoobril.
Seotud lood
AS-i Tallink Grupp juhatuse liige ning kontserni tütarfirma Tallink Silja Oy tegevdirektor Keijo Mehtonen läheb pensionile.
AS Tallink Grupp ja Eesti Meremeeste Sõltumatu Ametiühing leppisid kokku, et Eesti lipu all sõitvate laevade personali 2009. aastaks kavandatud palgatõus lükatakse aastasse 2011, kuna grupi majandustulemused on nõrgad.
Viking Line´i kolmanda kvartali (mai-juuli) kasum enne makse moodustas enam kui 330 mln krooni, mida on möödunud aasta sama perioodiga enam 10% rohkem.
Äsja lõppenud töökõneluste järel otsustas Tallink koondada Soome poolelt 77 maismaatöötajat, teatab taloussanomat.fi.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.