Loksa Laevatehase omanik, AP Moller-Maerskile kuuluv Odense Steel Shipyard jaguneb kaheks - tööstuspargiks ja laevatehaseks. Viimane üksus lõpetab pärast viimaste tellimuste täitmist tegevuse.
Lisaks astub tagasi seni ettevõtet juhtinud Finn Buus Nielsen, kes lahkub ametist 1. novembril.
"Olen töötanud enam kui 40 aastat ja aastad on mind huvitavate väljakutsetega kostitanud. Samas usun, et otsus jagada ettevõte kaheks on aeg mulle õige pensionile minekuks ja uutel tulijatel üle võtta," lisas Nielsen.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lindö Tööstuspark hakkab tegutsema iseseisva üksusena Lindø sadama territooriumil, kus seni Fredericia laevatehas pindu rentis. Jagunemisest tekkiv laevatehaseüksus lõpetab 2012. aastal pärast viimaste tellimuste täitmist töö.
"Finn Buus Nielsen on Lindö vara ja tema viimaste aastate töö on olnud väga keeruline. Austan tema otsust pensionile jääda," kommenteeris Odense laevatehase juhatuse esimees Lars-Erik Brenøe.
Tänaseks 60aastane Nielsen alustas laevatehases tööd 1966. aastal ja liikus järjest A.P. Moller - Maerski grupis ülespoole.
Odense Steel Shipyard Ltd. A/S, mida hakkab juhtima praegune finantsjuht Peter Jann Nielsen, jätkab holgdingfirmana kahe loodava üksuse juhtimist.
Seotud lood
Loksa Laevatehase ostis kolmest ettevõttest koosnev konsortsium Loksa Invest OÜ. Kes on nende firmade taga?
A.P. Moeller-Maerskile kuuluv Odense Steel Shipyard teatas täna, et tehasele kuuluv Loksa Laevatehase AS müüdi kolmest ettevõttest kuuluvale konsortsiumile.
AP Moller-Maersk teatas eile, et maailma suuremaid konteinerilaevu ehitanud Odense Steel Shipyard ei ole enam elujõuline ja lõpetab pärast viimaste tellimuste täitmist töö.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.