A.P. Moeller-Maerskile kuuluv Odense Steel Shipyard teatas täna, et tehasele kuuluv Loksa Laevatehase AS müüdi kolmest ettevõttest kuuluvale konsortsiumile.
Müügisummat müüja ei avalikustanud.
Eestis tegutsevasse konsortsiumisse kuuluvad AS Frelok, Crown Solution OÜ ja OÜ Stako Diler ning müüja teatel on tegemist metallitööstuses kogenud ettevõtetega. Müüja loodab tehingu lõpule viia oktoobri jooksul.
Maersk ostis Loksa laevatehase 1994. aastal ja pani müüki möödunud aasta septembris. Tehas annab täna tööd ca 550 inimesele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uudisele tuleb lisa.
Seotud lood
Loksa laevatehase nõukogu liige ja Odense Steel Shipyardi tegevjuht Finn Buus Nielsen kommenteeris Logistikauudistele, et otsus sulgeda Taani laevatehas ei mõjuta mingit moodi Loksa tegevust või müügiprotsessi.
Loksa Laevatehase ostis kolmest ettevõttest koosnev konsortsium Loksa Invest OÜ. Kes on nende firmade taga?
Peterburi konteinerite käitleja Petrolesport on alates kuu algusest lülitatud Maersk Line´i teenindajate nimekirja, edastab transportweekly.com
Loksa Laevatehas kahjum oli mullu 12 miljonit, mida mõjutasid suurenenud palga ja energiakulud. 2007. aastal teenis firma 2,9 mln krooni kasumit.
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.