A.P. Moeller-Maerskile kuuluv Odense Steel Shipyard teatas täna, et tehasele kuuluv Loksa Laevatehase AS müüdi kolmest ettevõttest kuuluvale konsortsiumile.
Müügisummat müüja ei avalikustanud.
Eestis tegutsevasse konsortsiumisse kuuluvad AS Frelok, Crown Solution OÜ ja OÜ Stako Diler ning müüja teatel on tegemist metallitööstuses kogenud ettevõtetega. Müüja loodab tehingu lõpule viia oktoobri jooksul.
Maersk ostis Loksa laevatehase 1994. aastal ja pani müüki möödunud aasta septembris. Tehas annab täna tööd ca 550 inimesele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uudisele tuleb lisa.
Seotud lood
Loksa laevatehase nõukogu liige ja Odense Steel Shipyardi tegevjuht Finn Buus Nielsen kommenteeris Logistikauudistele, et otsus sulgeda Taani laevatehas ei mõjuta mingit moodi Loksa tegevust või müügiprotsessi.
Loksa Laevatehase ostis kolmest ettevõttest koosnev konsortsium Loksa Invest OÜ. Kes on nende firmade taga?
Peterburi konteinerite käitleja Petrolesport on alates kuu algusest lülitatud Maersk Line´i teenindajate nimekirja, edastab transportweekly.com
Loksa Laevatehas kahjum oli mullu 12 miljonit, mida mõjutasid suurenenud palga ja energiakulud. 2007. aastal teenis firma 2,9 mln krooni kasumit.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.