Loksa Laevatehas kahjum oli mullu 12 miljonit, mida mõjutasid suurenenud palga ja energiakulud. 2007. aastal teenis firma 2,9 mln krooni kasumit.
2008. aastal oli firma käive 629 mln krooni, vähenemine võrreldes 2007. aastaga oli 10,25%, selgus ettevõtte majandusaasta aruandest. Ettevõte põhjendas müügitulu vähenemist metalli omandisuhte üleviimisega emafirmale ja oktoobrist alates ei kajastata metalli müüki enam müügitulus. 96% toodangust müüdi Taani ja 3,1% Soome.
Odense Steel Shipyardile kuuluv AS Loksa Laevatehas hakkas mullu tootma plokke ka puistlastlaevadele, sõjalaevadele ja reisilaevadele. Ettevõttel oli raskusi tööjõuga, et saavutada plaanitud tootmismahtu.
Ettevõttesse investeeriti mullu 19 miljonit, sellest suurim oli kraana ost.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loksa Laevatehases töötas mullu 629 inimest, tööjõukulud kasvasid 11% 154 miljoni kroonini.
2009. aastal ootab firma väikest käibelangust, kuid kasum peaks kasvama, kuna müügihinnad on kõrgemad. Investeerida plaanitakse 25 miljonit krooni. Omanik plaanib selle aasta esimesel poolel Loksa Laevatehase maha müüa.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
A.P. Moeller-Maerskile kuuluv Odense Steel Shipyard teatas täna, et tehasele kuuluv Loksa Laevatehase AS müüdi kolmest ettevõttest kuuluvale konsortsiumile.
AP Moller-Maersk teatas eile, et maailma suuremaid konteinerilaevu ehitanud Odense Steel Shipyard ei ole enam elujõuline ja lõpetab pärast viimaste tellimuste täitmist töö.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.