Finnair on üks väheseid lennufirmasid, mille koduleht täidab Euroopa Liidu hinnangul kõiki tarbijat puudutavaid nõudeid.
Finnair toetab Euroopa Liidu püüdlusi muuta lennunduses olevaid põhireeglid tarbijatele nii selgeks ja nähtavaks kui võimalik, teatas firma.
„Klientide usaldus on meile väga tähtis, mistõttu peame eriti oluliseks, et koduleht oleks kasutajatele lihtne ja arusaadav ning sisaldaks võimalikult selget ja täpset informatsiooni,“ ütles Finnairi Eesti müügidirektor Jan-Michael Nigmann. „Internet on muutumas järjest olulisemaks lennupiletite müügikanaliks ning tänu Euroopa Liidu antud positiivsele hinnangule oleme veendunud, et meie siht on õige,“ lisas Nigmann.
Finnairi kodulehel märgitud hinnad sisaldavad kõiki makse ja lisatasusid ning piletitele on arusaadavalt välja toodud kõik reisijat puudutavad tingimused. Lisaks on kodulehel eristatavad, millised lennud on otselennud ja millised on ümberistumisega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Finnair pakub internetipõhist lennupiletite broneerimisteenust 11 keeles: soome, rootsi, inglise, hispaania, itaalia, jaapani, hiina, korea, prantsuse, saksa ja vene keeles. Finnair teenindab pooli kliente üle maailma nende emakeeles. Finnairi kodulehel kasutatavaid keeli räägib hinnanguliselt 3,3 miljardit inimest.
Seotud lood
Ehkki eilse seisuga oli üle 70 firma esitanud kohtule saneerimismenetluse algatamise avalduse, käib tegelik saneerimine vaid kahes puidufirmas ja mõlemas ettevõttes on see olnud edukas - firmad on paari kuuga jõudnud jooksvasse kasumisse.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.