Finnair on üks väheseid lennufirmasid, mille koduleht täidab Euroopa Liidu hinnangul kõiki tarbijat puudutavaid nõudeid.
Finnair toetab Euroopa Liidu püüdlusi muuta lennunduses olevaid põhireeglid tarbijatele nii selgeks ja nähtavaks kui võimalik, teatas firma.
„Klientide usaldus on meile väga tähtis, mistõttu peame eriti oluliseks, et koduleht oleks kasutajatele lihtne ja arusaadav ning sisaldaks võimalikult selget ja täpset informatsiooni,“ ütles Finnairi Eesti müügidirektor Jan-Michael Nigmann. „Internet on muutumas järjest olulisemaks lennupiletite müügikanaliks ning tänu Euroopa Liidu antud positiivsele hinnangule oleme veendunud, et meie siht on õige,“ lisas Nigmann.
Finnairi kodulehel märgitud hinnad sisaldavad kõiki makse ja lisatasusid ning piletitele on arusaadavalt välja toodud kõik reisijat puudutavad tingimused. Lisaks on kodulehel eristatavad, millised lennud on otselennud ja millised on ümberistumisega.
Finnair pakub internetipõhist lennupiletite broneerimisteenust 11 keeles: soome, rootsi, inglise, hispaania, itaalia, jaapani, hiina, korea, prantsuse, saksa ja vene keeles. Finnair teenindab pooli kliente üle maailma nende emakeeles. Finnairi kodulehel kasutatavaid keeli räägib hinnanguliselt 3,3 miljardit inimest.
Seotud lood
Ehkki eilse seisuga oli üle 70 firma esitanud kohtule saneerimismenetluse algatamise avalduse, käib tegelik saneerimine vaid kahes puidufirmas ja mõlemas ettevõttes on see olnud edukas - firmad on paari kuuga jõudnud jooksvasse kasumisse.
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.