Endise poliitiku, praeguse kullaärimehe Meelis Atoneni hinnangul oleks riik pidanud Estonian Airi SASile maha müüma siis, kui too selle vastu veel huvi tundis.
«Ütlesin varem, et riik pole hea lennuärimees ja olen jätkuvalt selle seisukoha juures. SASil oli huvi 100 protsenti Estonian Airist saada ja riik oleks pidanud tol hetkel proovima müüa,» märkis Atonen Postimees.ee-le.
Ta lisas, et luges hämmastusega teiste ettevõtjate arvamusi, et riik peaks Estonian Airi ära ostma ja lennuärisse sukelduma. «Riik pole eriline lennuärimees,» oli Atonen kindel.
Kas valitsuse tänane otsus paigutada Estonian Airi pea 40 miljonit krooni on õige, ei tahtnud Atonen spekuleerida.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tänasel istungil otsustas valitsus, et osaleb 38,8 miljoni krooniga AS Estonian Airi aktsiakapitali suurendamises.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.