Itella Logistics Eesti tegevjuht Risto Merisalu ütles Logistikauudised.net-ile, et päris oma lao ehitamise mõte tekkis neil juba paar aastat tagasi.
„Enne tegutsesime rendipindadel, kuid näeme Eestis potentsiaali, eriti meie pakutava logistika täisteenuse järgi,“ lisas ta.
Ta selgitas, et Jüri kasuks otsustati, sest tegu on hea linnalähedase asukohaga ja lisaks sujus hästi koostöö Merkoga. „Nii suuri platse ei ole väga palju,“ lisas ta, et oluliseks teguriks oli ka krundi suurus.
Kuigi uus ladu on kolmandiku võrra suurem, uusi inimesi värvata ei plaanita. „Hetkel saame olemasolevatega hakkama. Tööprotsessid on efektiivsemad kui varem. Kaup on loogilisemalt paigutatud, seadmed on moodsad,“ ütles Merisalu. Aasta teisel poolele on plaanis ja vahetada välja laotarkvara ja juurutada Soomes edukalt kasutatav häälkorje.
Palju uus ladu maksma läks Merisalu ei avaldanud.
Uude kompleksi kolimine aitab Itella Logisticsil olla oma konkurentidest sammuke eespool ja liikuda emaettevõtte seatud eesmärgi suunas - olla aastaks 2013 Põhja-Euroopa suurim logistikafirma. Merisalu tunnistas, et Eestis on neil eesmärgi täitmiseks suur maa veel minna, sest DSV, Schenker, kui ka DHL on siin veel suuremad. „Peame lihtsalt rohkem kliente võitma ja neile rohkem pakkuma,“ lisas ta.
Firma käive oli mullu 125 mln krooni ja kasum 10 mln krooni. Ekspedeerimisfirmade TOP 2007. aastal oli firma 4 kohal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.