Eesti Statoil avas Mäo teenindusjaamas veokitele ja teistele suurtele sõidukitele mõeldud diislikütuse tankuri.
Tankuri tehnoloogia võimaldab diislikütust väljastada kolmel erineval kiirusel (130 l/min, 70 l/min ja 40 l/min) ning selleks saab kasutada kahe erineva läbimõõduga tankimispüstolit. Tankur asub väikesõidukitele mõeldud tankimisalast eemal, jättes suurtele sõidukitele rohkem ruumi tankimisalal manööverdamiseks, teatas firma.
Eesti Statoili jaemüügijuhi Indrek Nõlvaku sõnul on värskelt avatud moodne diislikütuse tankur Statoili jaoks esimene Eestis. „Peame suurtele sõidukitele mugavaima teenuse pakkumist üheks oma prioriteediks ning plaanime juba käesoleval aastal jätkata uute diislikütuse tankurite paigaldamisega ka oma teistes suuremates maanteede ääres asuvates teenindusjaamades,“ ütles Nõlvak.
Mäo teenindusjaama uuele diislikütuse tankurile on paigaldatud makseautomaat, mis aktsepteerib Statoili maksekaarte ja rahvusvahelisi kütusekaarte nagu Routex, UTA, DKV. Klientidele, kes soovivad kütuse eest tasuda sularahas või pangakaardiga, säilib selleks võimalus tankides juba varem avatud diislikütuse tankurist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uue diislikütuse tankuri juurde on lisatud võimalus ka raskeveokite Euro4 ja Euro5 saastenormide täitmiseks kasutatava järelpõlemiskatalüsaatori AdBlue tankimiseks. Euroopa Liidus raskeveokitele seatud keskkonnanõuete täitmiseks ei piisa vaid veokite kaasaegsest mootorisüsteemist ja kvaliteetsest kütusest. Saastenormide täitmiseks on vajalik lisada raskeveokite väljalaskesüsteemi lämmastikuühendite vähendamiseks ka järelpõlemiskatalüsaatorit, mis nüüd on saadaval diislikütuse tankurite juurde paigaldatud AdBlue tankimisseadmetest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.