• 31.12.08, 11:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink Takso kärpis autode arvu

Mais 51 taksoga tegutsema hakanud AS Tallink Takso on tänaseks vähendanud kontoripersonali ja rendiautode arvu. Oktoobris kärpis firma ka taksojuhtide kuupalka väidetavasti 7000 krooni võrra.
AS Tallink Takso juhataja Alger Holzmann ütles Äripäevale, et praeguseks on neil 51 takso asemel juba 84 masinat (B-klassi Mercedes-Benzi ja Audi A6) ning nende arvu on tulevikus plaanis isegi suurendada. Siiski lisas ta, et nad on "vähendanud kontoripersonali ja rendiautode arvu".
Holzmann ei soostunud täpsustama, millal otsustati rendiautode arvu vähendada.
"Autorendi teenus on Tallink Takso kõrvalteenus, mis moodustab minimaalse osa autopargist," jäi ta kidakeelseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kui taksofirma mais alustas, lubas Holzmann, et õige pea veavad Tallinki taksod kliente kolmes vahetuses.
"Klientide tellimuste paremaks teenindamiseks muutsime töögraafiku mudelit. Hetkel töötab kuus brigaadi, igal brigaadil on kindel arv taksojuhte, taksosid ja oma töögraafik. Töögraafikud üles ehitatud vastavalt tellimuste arvule nädalapäevadel," vastas Holzmann küsimusele kolmes vahetuses töötamise kohta.
AS Tallink Taksos töötab praegu ligikaudu 120 taksojuhti. Oktoobris kirjutas Postimees, et Tal­link Takso pakub juhtidele poole väiksemat põhipalka või koondamislehte, sest firma ei saa muidu lihtsalt hakkama.
Postimehega rääkinud juhtide sõnul oli varasema 12 000-kroonise põhipalga asemel uueks pakkumiseks 5000-kroonine põhipalk, millele lisanduks 1000 krooni kuus öövahetuste eest. Lisaks pakuti uut, kassapõhist tulemuspalga süsteemi, mis juhtidele kuigi suurt palgalisa ei annaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele