Mais 51 taksoga tegutsema hakanud AS Tallink Takso on tänaseks vähendanud kontoripersonali ja rendiautode arvu. Oktoobris kärpis firma ka taksojuhtide kuupalka väidetavasti 7000 krooni võrra.
AS Tallink Takso juhataja Alger Holzmann ütles Äripäevale, et praeguseks on neil 51 takso asemel juba 84 masinat (B-klassi Mercedes-Benzi ja Audi A6) ning nende arvu on tulevikus plaanis isegi suurendada. Siiski lisas ta, et nad on "vähendanud kontoripersonali ja rendiautode arvu".
Holzmann ei soostunud täpsustama, millal otsustati rendiautode arvu vähendada.
"Autorendi teenus on Tallink Takso kõrvalteenus, mis moodustab minimaalse osa autopargist," jäi ta kidakeelseks.
Kui taksofirma mais alustas, lubas Holzmann, et õige pea veavad Tallinki taksod kliente kolmes vahetuses.
"Klientide tellimuste paremaks teenindamiseks muutsime töögraafiku mudelit. Hetkel töötab kuus brigaadi, igal brigaadil on kindel arv taksojuhte, taksosid ja oma töögraafik. Töögraafikud üles ehitatud vastavalt tellimuste arvule nädalapäevadel," vastas Holzmann küsimusele kolmes vahetuses töötamise kohta.
AS Tallink Taksos töötab praegu ligikaudu 120 taksojuhti. Oktoobris kirjutas Postimees, et Tallink Takso pakub juhtidele poole väiksemat põhipalka või koondamislehte, sest firma ei saa muidu lihtsalt hakkama.
Postimehega rääkinud juhtide sõnul oli varasema 12 000-kroonise põhipalga asemel uueks pakkumiseks 5000-kroonine põhipalk, millele lisanduks 1000 krooni kuus öövahetuste eest. Lisaks pakuti uut, kassapõhist tulemuspalga süsteemi, mis juhtidele kuigi suurt palgalisa ei annaks.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.