Raudteest loobuma pidanud Edward Burkhardt
ei plaani norus näoga siinset tolmu jalgelt pühkida, vaid kaalub panuse andmist
Rail Baltica väljaarendamisse, kirjutas Äripäev.
Burkhardti sõnul on ta juba alustanud läbirääkimisi Lätis, Leedus ja Poolas nii valitsuse kui ka kohalike raudteedega. "Oleme kohtunud ka Euroopa Liidu esindajatega neis küsimustes ning nad on innustanud meid oma ettepanekuid tegema," sõnas Burkhardt, kes pole mõtet Eesti valitsusele veel tutvustatud, kuid näeb vaimusilmas ühe variandina ühisettevõtte loomist Rail Baltica arendamiseks Eestis.
"Otsime võimalust vagunipraami käimapanemiseks Soome ja Eesti vahel," ütles Burkhartd, kes peab raudteepraami võimalikeks kasutajateks Soome paberitootjaid.
Majandusministeeriumi teede ja raudtee osakonna juhataja Ain Tatteri sõnul on Rail Baltica projekt paregu veel uuringute staadiumis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Burkhardti osalemissoov Rail Balticas Valga-Tartu-Tallinna marsruudil tuli Tatterile üllatusena. "Viie aasta jooksul pidas ta seda täiesti perspektiivituks suunaks," sõnas Tatter, viidates selle raudteelõigu kehvale olukorrale.
Burkhardt vaidles Tatterile vastu, öeldes, et BRS ei suutnud viie aastaga remontida kogu raudteeinfrastruktuuri ning pani esialgu rõhku suurema liiklusega lõikudele.
Ka ei olnud ta nõus, et on pidanud Rail Baltica programmi mõttetuks. "Olukorras, kus ettevõte on ametis ellujäämisega, ei mõelda laienemise peale."
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.