• 08.09.25, 11:33

Betoonitootja Rail Balticu ehitamisest: riske on palju, üks neist tööjõud

Kui Ukrainas peaks sõda lõppema, siis läheb ilmselt suur hulk Rail Balticut ehitavaid töötajaid Ukrainat üles ehitama, rääkis Maru Betoonitööde juht Taavi Varb.
Taavi Varb Ukrainasse minekust: “See oskus ja teadmine on tegelikult meil olemas ja alles ja valmisolek on kindlasti olemas.“
  • Taavi Varb Ukrainasse minekust: “See oskus ja teadmine on tegelikult meil olemas ja alles ja valmisolek on kindlasti olemas.“
  • Foto: Andras Kralla
"See on mitmesaja tuhande euro või miljoni küsimus," rääkis Varb. Võimalus on, et tööjõud hakkab siis lõuna poolt tulema. "Eks see tööjõu leidmise väljakutse on veel ees."

Seotud lood

Uudised
  • 01.09.25, 12:22
Ministeerium: ligi pool CO2 kvoodirahast on läinud transpordisektorisse
Kliimaministeerium esitas valitsusele ülevaate, mis näitab, kuhu kasvuhoonegaaside lubatud heitkoguse ühikute müügist laekunud raha on kulunud. Selgub, et ligi pool rahast on läinud transpordi ja liikuvuse arendamiseks.
Uudised
  • 14.08.25, 11:02
Rail Baltica regionaalsete rongide ostuks plaanitakse ühist raamhanget
„Ühishange tooks kõikidele Balti riikidele märkimisväärseid eeliseid – suurem kogus võimaldab saavutada mastaabiefekti ja soodsama ühikuhinna, samas tagab tehnilise ühilduvuse ja annab võimaluse ronge paindlikult üle riigipiiride kasutada kogu Rail Balticu võrgustikus,” tõdes taristuminister Kuldar Leis eilsel kohtumisel Läti transpordiminister Atis Švinkaga.
Uudised
  • 31.07.25, 14:55
Rail Baltica peamist logistilist sõlmpunkti hakkab ehitama TREF Nord
31. juulil allkirjastati ehitusleping Eesti ühe tehniliselt keerukaima taristurajatise ja Rail Baltica peamise logistilise sõlmpunkti – Soodevahe liiklussõlme – väljaehitamiseks. 38,8 miljoni euro suurune leping sõlmiti aktsiaseltsiga TREF Nord.
Uudised
  • 27.06.25, 09:57
Kühne + Nageli juht Hanna Korvenpää: tulevik on multimodaalne – miks tuleb Rail Balticat ja veokeid käsitleda koos?
Rail Baltica on murranguline taristuprojekt, mis parandab oluliselt Balti riikide ja Lääne-Euroopa vahelist ühenduvust, aga see ei asenda maanteetransporti, sõnab logistikaettevõtte Kühne + Nageli Eesti ja Soome juht Hanna Korvenpää, lisades, et peame nutikalt raudteed ja maanteed kombineerima.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele