90–95% Eesti elanikest elab lähitulevikus pakiautomaadile lähemal kui 300 meetrit, kuid kullerteenus on seni jäänud ikka ebaefektiivseks, rääkis Omniva juhatus esimees Martti Kuldma.
Milline näeb välja tuleviku pakilogistika? Kuidas jõuab pakk koduuksele täpselt siis, kui klient seda soovib – olgu öösel või varahommikul? "E‑kaubanduse arengu ja tuleviku" saates arutlevad Omniva juhatuse esimees Martti Kuldma ja Südameapteegi äriarendusjuht Karl Rooba e‑kaubanduse logistikalahenduste üle.
Regionaal- ja põllumajandusministeeriumi poolt kooskõlastusringile saadetud määruse eelnõu universaalse postiteenuse hinnamuudatuste osas võimaldab jätkata Eesti elanikele vajalikku kirjateenust ning parandada ettevõtte keerulist finantsseisu.
DPD viib oma pakitranspordi elektrikaubikutele selle aasta lõpuks 13 Eesti linnas. Kümnendi lõpuks on ettevõtte eesmärk katta elektritranspordiga kogu Eesti pakivedu. Senised elektrifitseerimisse tehtud investeeringud ulatuvad nelja miljoni euroni.
Eesti importivad ja eksportivad ettevõtted satuvad üha sagedamini olukordadesse, kus kauba hind võib tarneperioodi jooksul muutuda. Luminori kaubanduse finantseerimisüksuse juht Andriana Koppel selgitab, kuidas väikse- ja keskmise suurusega ettevõtjad end selliste riskide eest kaitsta saavad.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.