Eesti õliühingu tegevjuht Mart Raamat rääkis, et kuigi suured naftatootjad hakkavad turule järk-järgult rohkem toodangut paiskama, ei tasu oodata kütusehindade langust tanklates.
- Eesti Õliühingu juht Mart Raamat. Foto: Raul Mee
Raamat selgitas, et kütuse lõpphind tarbijale sõltub siiski ka lokaalsematest mõjuritest Euroopas. Ta tõi välja, et inimesed on koroonaviiruse taandumise järel rohkem liikuma hakanud ning seetõttu ei jõua kütuste pakkumine nõudlusele endiselt järele. Samal ajal toetab hinnatõusu ka Euroopa rohepoliitika.
TASUB TEADA!
Kütuseturul toimuv võetakse tõsiselt luubi alla
15. septembril toimuval
Kütuseturu Aastakonverentsil, kus lisaks ettevõtjatele esinevad oma seisukohtadega ka erinevad Eesti poliitikud.
Tutvu programmiga ning pane end kirja
SIIN!Soodsaim hind kehtib veel vaid kuni 2. juuli õhtuni!
Lisaks selgitas Raamat Äripäeva raadio hommikuprogrammis, milliseid pinged on kerkinud naftat eksportivate riikide organisatsioonis (OPEC) ning kuhu suunas on nafta tootmismahtude suurendamise läbirääkimised liikumas. Samuti selgitas Raamat, miks ja millisel hinnatasemel üritavad suurtootjad musta kulla hinda hoida ning kuidas mõjutab seda kõike taastuvenergia pealetung.
Kuula intervjuud siit:
Õliühingu tegevjuht: kütusehinna tõus jätkub
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.