Praegune bussiliinivõrk ei ole loodud teenindama reisironge, mistõttu puudub enamikes Eesti paikades mugav ühendus lähima raudteejaamaga. See tähendab, et reisirongikeskse ühistranspordi visiooni elluviimiseks tuleb bussiliinivõrk mitmes maakonnas kiiremas korras ümber korraldada, kirjutab bussiettevõtja, Mootor Grupi omanik Hugo Osula.
Töös oleva liikuvuse ja transpordi arengukava investeeringud näevad ette ühistranspordivõrgustiku arendamist reisirongikeskseks ning ennustavad hüppelist rongireisijate arvu kasvu. Et see ambitsioon saaks täidetud ning selle plaani elluviimisesse tehtud kulutused end õigustaksid, tuleb juba täna mõelda ka sellele, kuidas reisijad rongi peale jõuavad. Kas kohalik transpordikorraldus üldse motiveerib inimesi kaaluma linnadevahelisteks sõitudeks auto asemel rongi?
Kuna raudtee on algselt ehitatud pigem kaubavedude kui reisijate teenindamiseks, asuvad raudteejaamad sageli tõmbekeskustest eemal. Eelmisel sajandil, kui reisirong oli ainus võimalus liikuma pääsemiseks, see probleem ei olnud. Nüüd on.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.