18 juuni 2019
Jaga lugu:
Arvamused
Ainult tellijale

Remo Kirss: kuidas lahendada paradoks logistikaäris?

Tavapärase majandusloogika järgi tõuseb mahtude suurenemise korral ka efektiivsus, langeb tükihind ja hinnad alanevad. Paradoksaalsel kombel toimub logistikaäris aga midagi hoopis vastupidist: e-kaubanduse mahud tõusevad mühinal, kuid see on samas tapmas odavat ja kiiret kaupade kojuvedu, kirjutab DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.

Remo Kirss.  Foto: DPD

Tegelikult on esmane selgitus siin väga lihtne: e-kaubanduse pideva kasvu juures suureneb iga päev ja suure hooga ka saadetiste arv, mida tuleb eraldi iga kodu ukse taha kohale viia. Arvestades, et kogu kullerteenuse hinnast moodustab 60 kuni 70 protsenti viimane miil (last mile) ehk viimased kilomeetrid enne paki ukse taha jõudmist, siis sadade saadetiste logistika muutubki üha keerulisemaks.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu Logistikauudised erilehe PDFidele
  • Ligipääsu Transpordi ja logistika infolehele
  • Jaga lugu:
    LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

    Logistikauudised.ee toetajad:

    Tõnu Tramm
    Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
    Hedi Meigas
    Hedi MeigasSündmusedTel: 5384 5159hedi.meigas@aripaev.ee
    Lilia Roos
    Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee