• 17.12.25, 13:54

Rail Baltica Eesti trassiosa on kogu ulatuses ehituseks valmis

„Ülemistest kuni Eesti–Läti piirini on kogu põhitrass nüüd ehituslepingutega kaetud,“ kinnitas Rail Baltic Estonia juhatuse esimees Anvar Salomets aasta lõpu pressibriifingul, rõhutades, et projekt on jõudnud faasi, kus see toimib järjepideva raudteekoridorina, mitte üksikute lõikudena.
Rail Baltic Estonia juhatuse esimees Anvar Salomets tutvustas aasta lõpu pressibriifingul projekti hetkeseisu ja tulevikku.
  • Rail Baltic Estonia juhatuse esimees Anvar Salomets tutvustas aasta lõpu pressibriifingul projekti hetkeseisu ja tulevikku.
  • Foto: RBE
2025.aasta lõpuks on Rail Baltica – Balti riikide Euroopa raudteevõrguga ühendamisele suunatud taristuprojekt – jõudnud Eestis otsustavasse etappi: ehituslepingutega on nüüd kaetud kogu põhitrass Tallinnast Eesti–Läti piirini ning enam kui 100 kilomeetrit raudteed on aktiivses ehituses.

Seotud lood

Uudised
  • 16.12.25, 10:18
Rail Baltica üks suurima keskkonnamõjuga trassilõik sai rohelise tule
Eesti andis keskkonnaalase heakskiidu Rail Baltica raudteetrassi lõunapoolseimale Kablist Eesti-Läti piirini ulatuvale lõigule, kus raudtee läbib rannamaastikke, metsi ja märgalasid, muutes selle üheks keskkonnatundlikumaks osaks kogu Eesti trassist.
Uudised
  • 08.12.25, 13:57
Poriseks muutuvad teed sundisid Rail Baltica ehitusel autovedusid koomale tõmbama
Raplamaa teede halva olukorra tõttu kärbib Rail Baltic Estonia koostöös töövõtjatega alates 8. detsembrist Hagudi-Rapla piirkonnas veomahte 40% võrra ning peatab alates 20. detsembrist peaaegu kõik veod Rapla- ja Harjumaal.
Uudised
  • 01.12.25, 11:16
VIDEO: selline hakkab välja nägema Eesti üks keerukamaid taristulõike
TREF Nord on alustanud Harjumaal Soodevahes mitmetasandilise ristumiskoha ehitust, kus põimuvad Euroopa standardlaiuse (1435 mm) ja nn vana ehk Vene laiusega (1520 mm) raudteed ning Lagedi tee viadukt.
Saated
  • 26.11.25, 14:00
Logistikauudiste lavajutud: Rail Baltica puhul tehti viga kui öeldi, et see tasub end ära
„Kõige suurem viga, mis Rail Baltic Balticaga tehti, oli see, et öeldi, et see tasub ennast ära. Aga see ei peagi tasuma. Vähemalt esimesed 15 aastat mitte. Oleks tulnud öelda, et me teeme seda sellepärast, et seda on vaja: meie tulevik ja Eesti seotus Euroopaga lihtsalt nõuab selle tegemist,“ nentis majandusteadlane Heido Vitsur mulluse logistika aastakonverentsi aruteluringis.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele