Omniva on parima klienditeenindusega ettevõte avalikus sektoris
Märtsi Hea Teeninduse Kuu raames toimunud kampaania Kiida Teenindajat tulemuste põhjal hinnati Eesti parimaks avaliku sektori teenindusorganisatsiooniks Omniva. Teise koha sai Maksu- ja Tolliamet, kolmanda MTÜ Uuskasutuskeskus.
Omniva tuleviku postkontor Tallinna Kaubamaja galeriis.
Foto: Liis Treimann
Kõigi organisatsioonide seast sai enim kiita Pärnu Kaubamajakas, Omniva paistis eraettevõtete seast välja kõrgel teisel kohal. Kolmandale kohale tuli Viru Keskus.
Regionaal- ja põllumajandusminister Hendrik Johannes Terras pöördus seoses aktsiaseltsi Eesti Post nõukogu esimehe Helo Meigase ja aseesimehe Madis Laansalu lahkumisotsusega nimetamiskomitee poole uute liikmete leidmiseks. Ühtlasi plaanib minister algatada ettevõttes erikontrolli.
Esimesed 21 inimest on Eestis juba lepingud sõlminud
Alates maikuust on huvilistel võimalik registreeruda Omniva rahvakulleriks, et teenida pakiveoga lisaraha ning aidata kaasa saadetiste kiiremale liikumisele. Pilootprojekt toimub Tallinnas, kuid selle edu korral laiendatakse rahvatarne võimalus ka teistesse piirkondadesse.
90–95% Eesti elanikest elab lähitulevikus pakiautomaadile lähemal kui 300 meetrit, kuid kullerteenus on seni jäänud ikka ebaefektiivseks, rääkis Omniva juhatus esimees Martti Kuldma.
Regionaal- ja põllumajandusministeeriumi poolt kooskõlastusringile saadetud määruse eelnõu universaalse postiteenuse hinnamuudatuste osas võimaldab jätkata Eesti elanikele vajalikku kirjateenust ning parandada ettevõtte keerulist finantsseisu.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.