Proovi kätt kulleriametis: Omniva alustas rahvatarne pilootprojekti
Alates maikuust on huvilistel võimalik registreeruda Omniva rahvakulleriks, et teenida pakiveoga lisaraha ning aidata kaasa saadetiste kiiremale liikumisele. Pilootprojekt toimub Tallinnas, kuid selle edu korral laiendatakse rahvatarne võimalus ka teistesse piirkondadesse.
21 huvilisega Tallinnas on juba lepingud sõlmitud ja esimesed saadetised edukalt kohale toimetatud.
Foto: Omniva
“Kuna pakimahud kõiguvad nii kuude, nädalate kui ka päevade lõikes väga tugevalt, siis on meil hetki, mil vajame pakkide samal või järgmisel päeval kohale toimetamiseks abikäsi juurde,“ selgitas kontserni juht Martti Kuldma projekti tausta.
Pisut enam kui kuu aega tagasi asus Omniva kaubamärgi alla tegutseva Eesti Posti juhatuse etteotsa Martti Kuldma. Logistikauudised tegi tema pikema intervjuu ja uuris, kes ta on ja millised on tema plaanid uues ametis?
90–95% Eesti elanikest elab lähitulevikus pakiautomaadile lähemal kui 300 meetrit, kuid kullerteenus on seni jäänud ikka ebaefektiivseks, rääkis Omniva juhatus esimees Martti Kuldma.
Regionaal- ja põllumajandusministeeriumi poolt kooskõlastusringile saadetud määruse eelnõu universaalse postiteenuse hinnamuudatuste osas võimaldab jätkata Eesti elanikele vajalikku kirjateenust ning parandada ettevõtte keerulist finantsseisu.
„Meie mõte on need lahendused, mille oleme Eesti turule ehitanud, nö ära pakendada ja minna nendega riikidesse, kus hetkel ei ole veel pakiautomaatide taristut välja ehitatud,“ tunnistas Omniva vastne juhatuse esimees Martti Kuldma saates „Logistikauudised eetris“. Selle mõttega on käidud maad kuulamas juba näiteks Moldovas ja Armeenias.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.