Regionaal- ja Põllumajandusministeerium pikendas kuni kaheks aastaks Kihnu laevaliikluse lepingut ettevõttega AS Kihnu Veeteed.

- Kihnu Veeteed saab nüüd pärast lepingu pikendamist laevale Kihnu Virve ära tellida uued peamootorid, mis on teklitanud tõrkeid liinigraafikus.
- Foto: Kihnu Veeteed
Eelmisel suvel kuulutas ministeerium välja rahvusvahelise riigihanke vedajate leidmiseks Kihnu-Munalaiu ja Munalaiu-Manilaiu, Rohuküla-Sviby, Sõru-Triigi ning Ruhnu-Munalaiu, Ruhnu-Pärnu ja Ruhnu-Roomassaare liinidele. Hange koosnes kahest osast, millest üks oli Ruhnu liinile vedaja leidmiseks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. jaanuarist saab ASi Kihnu Veeteed pikaaegse juhi Andres Laasma asemel, kes asub juhtima Riigilaevastikku, uueks juhiks Jaak Kaabel.
Mandri ja väikesaarte vahel opereerival ettevõttel Kihnu Veeteed oli mullu rekordaasta nii reisijate arvu kui ka sõidukite üleveo poolest. Kõige enam reisijaid oli Kihnu ja Munalaiu vahel.
Valitsus kinnitas majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ette valmistatud korraldused, millega antakse omavalitsustele ühistranspordi korraldamiseks üle kaks väikesaarte vahel opereerivat laeva.
MKM ja Saare Maavalitsus sõlmisid AS-iga Kihnu Veeteed otselepingu Ringsu-Munalaid, Ringsu-Pärnu ja Ringsu-Roomassaare parvlaevaliinide teenindamiseks riigile kuuluva kiirkatamaraaniga Runö algusega 01.05.2017 kuni 30.04.2022, teatas MKM.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.