Mandri ja väikesaarte vahel opereerival ettevõttel Kihnu Veeteed oli mullu rekordaasta nii reisijate arvu kui ka sõidukite üleveo poolest. Kõige enam reisijaid oli Kihnu ja Munalaiu vahel.
- Parvlaev Kihnu Virve Foto: Kihnu Veeteed
Kihnu Veeteede juhi Andres Laasma sõnul teenindati 2018. aastal mandri ja saarte vahel 236 000 reisijat.
„Kõige rohkem ehk ligi 73 000 inimest liikus Kihnu-Munalaid liinil, millele järgnes Vormsi rohkem kui 66 000 reisijaga. Samas viimase kahe aasta võrdluses oli suurim tõus Tallinn-Aegna liinil (12%) ja Laaksaare – Piirissaare liinil (7%). Möödunud aasta numbrid näitavad selgelt, et huvi väikesaarte külastamise vastu on aasta-aastalt kasvav trend,“ tõdes Laasma.
Ka sõidukeid veeti üle rekordarv ehk 74 000, mis on võrreldes 2017.aastaga 3,5% rohkem. Kõige enam sõidukeid ehk 28 000 liikus Vormsi ning 23 000 Kihnu suunal.
„Kui võrrelda külaliste ja kohalike liikumisi, siis Kihnu liinil tehti 30% sõitudest kohalike poolt ning Vormsi liinil 26%. Vaatamata väga ilusale ja pikalt kestnud suvele jäi saartele sõitvate külaliste arv aga üsna sarnasele tasemele eelneva aastaga. Saarte külastused sõltuvad väga palju varem planeeritud puhkustest ning ka saarte vastuvõtuvõimest,“ nentis Andres Laasma.
Ettevõttel Kihnu Veeteed on pikaajaline kogemus parvlaeva ühenduse korraldamisel. Täna opereerib ettevõte liinidel Sviby-Rohuküla, Sõru-Triigi, Kihnu-Pärnu, Kihnu-Munalaid, Manilaid-Munalaid, Ringsu-Munalaid, Ringsu-Pärnu, Ringsu-Roomassaare, Laaksaare-Piirisaar ja Tallinn-Aegna.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.