Verston alustab Kohila vallas Rail Baltica põhitrassi ehitust
Teedeehituse ja korrashoiu ettevõte Verston alustab mai lõpus koostöös Järelpinge Inseneribürooga Kohila vallas Rail Baltica põhitrassi ehitamist. Käesoleva lõigu ehitusega algab Euroopasse suunduva raudteetrassi rajamine Eestis.
Raplamaa põhitrassi raudteetaristu I etapi ehitustööd algavad Harju ja Rapla maakonna piirilt ning lõpevad Loone külas Kohila vallas. Kogu ehituslõigu pikkus on 9,4 kilomeetrit.
Tallinna linnavalitsus võttis vastu otsuse algatada Suur-Sõjamäe 4 ja selle lähiala detailplaneering, mis annab võimaluse kinnistul asuva kaubanduskeskuse ümberehituseks ning Tartu maantee ja Suur-Sõjamäe tänava ristmiku lähedusse ärihoonete rajamiseks. Lisaks loob detailplaneering võimaluse tulevikus Rail Baltica sõlmjaama ja kaubanduskeskuse juurdeehitisi siduva Euroopa pargi kavandamiseks.
Eesti üks juhtivaid teedeehitus- ja korrashoiu ettevõtteidVerstonalustab koostöösJärelpingeInseneribürooga märtsis Rail Baltica Juula ja Alu maanteeviadukti ningKodilaraudteerajatise ehitamist Raplamaal. Aprillikuus suletakse ehitusalas ajutiselt Rapla-Varbola teelõik ning liiklus suunatakse ümber.
Rail Baltica ehitamine jõudis Eestis uue tähiseni, kui ühispakkujatega AS TREV-2 Grupp ja AllSpark OÜ sõlmiti leping rahvusvahelise raudtee Eesti põhitrassi esimese lõigu ehitamiseks.
Rail Baltic Estonia kuulutas välja hanked järgmise 52,6 km põhitrassi alusehituse ja ristumiste rajamiseks, Eesti põhitrassi esimeste lõikude ehitustööd algavad kevadel.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.