Eesti üks juhtivaid teedeehitus- ja korrashoiu ettevõtteid Verston alustab koostöös Järelpinge Inseneribürooga märtsis Rail Baltica Juula ja Alu maanteeviadukti ning Kodila raudteerajatise ehitamist Raplamaal. Aprillikuus suletakse ehitusalas ajutiselt Rapla-Varbola teelõik ning liiklus suunatakse ümber.

- Alu viadukt.
- Foto: Verston OÜ
„Rail Baltica raudteetrass hakkab kulgema Rapla-Järvakandi- Kergu ja Rapla-Varbola tee alt läbi. Selle jaoks rajatakse nende ristumiskohtadesse viaduktid, tehnosüsteemid ja mahasõidud ning ehitatakse ümber maaparandussüsteemid. Ehitame ka loomatunneli, et metsloomad saaksid sealkandis liikuda turvaliselt ning segamatult ühele ja teisele poole raudteed,“ selgitas Verstoni projektijuht Andro Aavik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.