Sõjaline mobiilsus toob Eesti tee-ehitusse üle 40 miljoni
2023. aasta sõjalise mobiilsuse taotlusvoorust saab Eesti 41 miljonit eurot Via Baltica teelõigu tarbeks, see on pool Päädeva–Konuvere 13,2 kilomeetri pikkuse teelõigu maksumusest.
Eile kinnitas Euroopa Komisjon kohtumisel kinnitas Euroopa Ühendamise Rahastu 2023. aasta sõjalise mobiilsuse taotlusvooru tulemused, kust Eesti sai rahastuse Via Baltical asuv teelõik. Selle kogumaksumus on 82 miljonit eurot, millest pool tuleb Euroopa Ühendamise Rahastust, teatas kliimaministeerium.
Teehoiu valdkonnas tegutsevaid ettevõtteid koondav Eesti Taristuehituse Liit tõdeb, et Eesti tuleviku ja arengu mõttes nii oluline valdkond nagu teedeehitus on uues koalitsioonilepingus täiesti tähelepanuta jäetud.
Taristuehitajate kasum kukkus möödunud aastal 60 protsenti ja mitme ettevõtte juhid ütlesid, et plaanivad tegevuse lõpetamist, rääkis Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Transpordiamet, OÜ Rail Baltic Estonia ja Tallinna Teede Aktsiaselts allkirjastasid eelmisel nädalal ehituslepingu Saku-Tõdva ja Tõdva-Hageri maanteedele Rail Baltica kahe maanteeviadukti ehitamiseks.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.