Detsembris vedas Tallink 6 protsenti enam reisijaid kui aasta tagasi samal ajal, kuid kaubaveo maht vähenes pea veerandi võrra.

- Tallinkil sai neljandas kvartalis räsida Soome-Rootsi liin, kus langes suurelt nii kaubaveomaht, reisijateveo maht ja sõidukite veomaht. Foto: IMAGO/Martin Wagner
Tallink vedas detsembris 491 222 reisijat, mida on 6 protsenti rohkem võrreldes eelmise aasta detsembriga. Veetud kaubaveoühikute maht vähenes 23,9 protsenti, 22 514 ühikuni ning veetud sõidukite maht vähenes aastaga 1,7 protsenti, kui veeti kuuga 59 577 ühikut.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallinki reisilaev Megastar, mis opereerib ettevõtte Tallinna–Helsingi Shuttle-teenuse liinil, seisab planeeritud tehniliste hooldustööde tõttu Tallinna Vanasadamas 8.–13. jaanuarini.
Uuest aastast peavad laevandusfirmad hakkama maksma saastekvooti, mis on hetkeseisuga 85 eurot CO2 tonni kohta ja see lisakulu kantakse sarnaselt kütuse lisatasuga edasi turule, ehk lõpptarbijale. Mida see tähendab lähiaastatel meie veofirmadele DFDSi ja Paldiski-Kapellskäri liini näitel? DFDS Eesti juht Peter Ojasaar teeb asja puust ja punaselt selgeks.
Transpordi- ja logistikasektori hea käekäik, mille lahutamatuks osaks on ka laevandus, sõltub suuresti tootmissektori olukorrast. Eesti ettevõtete tootmismahud ja majandustegevus on eksporditurgude ebapiisava nõudluse tõttu aga pidurdunud, kirjutab oma arvamusloos DFDS Eesti tegevjuht Peeter Ojasaar.
Jeemeni lääneosa valitsevad huthi mässulised on pannud raketi- ja droonirünnakutega kinni maailma ühe olulisima transiidikoridori.
Sel nädalal sai jõudis avalikkuse ette 8. aprillil 2025 toimuva Laoseis 2025 konverentsi programm, mis keskendub suures osas kogemuslugudele: kokku on laval seitse kasutajalugu nutikate tehnoloogiate ja lahenduste rakendamisest laondussektoris.