Autor: Peeter Ojasaar • 20. detsember 2023

Mida toob 2024. aasta laevandussektorile?

Transpordi- ja logistikasektori hea käekäik, mille lahutamatuks osaks on ka laevandus, sõltub suuresti tootmissektori olukorrast. Eesti ettevõtete tootmismahud ja majandustegevus on eksporditurgude ebapiisava nõudluse tõttu aga pidurdunud, kirjutab oma arvamusloos DFDS Eesti tegevjuht Peeter Ojasaar.
Peeter Ojasaar tänavusel Logistika Aastakonverentsil.
Foto: Raul Mee

Prognoosin, et 2024. aasta võib Eesti merendussektori jaoks tulla keeruline. Esiteks seetõttu, et meie majandus tervikuna on stagnatsioonis. Transpordi- ja logistikasektori hea käekäik, mille lahutamatuks osaks on ka laevandus, sõltub suuresti tootmissektori olukorrast. Eesti ettevõtete tootmismahud ja majandustegevus on eksporditurgude ebapiisava nõudluse tõttu aga pidurdunud.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077